  • 1. Data: 2015-09-22 19:32:29
    Temat: uczuleni na wifi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/nowoczesne-zycie
    /nie-mo%c5%bce-chodzi%c4%87-do-pracy-twierdzi-%c5%bc
    e-ma-alergi%c4%99-na-wi-fi-czy-to-mo%c5%bcliwe/ar-AA
    es2hA

    Przypadek Marine Richard (39 l.) z Marsylii może przejść do historii.
    Kobieta narzekała na coraz częstsze migreny, bezsenność, palpitacje
    serca, zauważyła rosnące problemy z koncentracją, a nawet z pamięcią.
    Problemy narastały od lat. Lekarze wykluczali kolejne choroby. Kobieta
    zauważyła jednak, że uciążliwości ustępowały kiedy opuszczała miasto.
    Zaczęła podejrzewać u siebie EHS, czyli tzw. nadwrażliwość
    elektromagnetyczną.
    Jednym z powodów, był fakt, że uciążliwości - jak twierdzi - narastały
    gdy jej organizm był wystawiony na działanie fal elektromagnetycznych
    generowanych przez telefony komórkowe, wi-fi dyskomfort stawał się nie
    do zniesienia, w końcu musiała wynieść się za miasto. Bo tylko tam -
    jak mówi - natężenie fal było na tyle słabe, że nie powodowało
    problemów.

    Wiązało się to z rewolucja w jej życiu. Nie mając środków do życia,
    zaczęła starać się o rentę inwalidzką. Francuska administracja puknęła
    się w głowę: "Alergia na wi-fi? Nie ma takiej choroby" - twierdzili.
    Zdesperowana Richard oddała w końcu sprawę do sądu. I wygrała.

    No coz, wifi jest raczej symboliczne, ale jakies wrazliwosci na fale
    el-m w tym zakresie bym nie wykluczal.

    Wifi raczej slabe, natomiast ogolnej mocy coraz wiecej.

    J.

  • 2. Data: 2015-09-22 19:47:52
    Temat: Re: uczuleni na wifi
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 22.09.2015 19:32, J.F. wrote:
> [...]
    > el-m w tym zakresie bym nie wykluczal.
    >
    > Wifi raczej slabe, natomiast ogolnej mocy coraz wiecej.

    Oglądałeś "better call Saul"? ;-)
    Tam był prosty test. Przeszmuglować nadajnik radiowy tak,
    aby pacjent nie zauważył i pytać o zdrowie.

    Nie musi udawać, to może być 'psychiczne' i dość niezależne od woli.

    pzdr
    bartekltg

  • 3. Data: 2015-09-22 21:47:52
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    skoro można być zmuszanym do wysłuchiwania tych powskich objawień to
    widać i tak można... już pisałem, nie dostałem odpowiedzi, przypomnę,
    czy możliwe jest wygenerowanie myśli w mózgu? i drugie, czy już po potrafi?

  • 4. Data: 2015-09-22 21:50:22
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o tym o co autor pytał, to już też opisałem na fizyce, polecam odświeżyć...

  • 5. Data: 2015-09-22 22:02:55
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    :
    : (...)
    : czy możliwe jest wygenerowanie myśli w mózgu? i drugie, czy już po potrafi?
    :

    Tiaaa. Odpowiedź brzmi: możliwe!
    Ale nie ciesz się, bo (hm, jak by to ująć *delikatnie*?):
    -- nie *w każdym*...

    --
    Pierwej stu łajdaków
    nagle sporządnieje

  • 6. Data: 2015-09-22 22:38:19
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    22 września 2015 19:47 Użytkownik "bartekltg" napisał w
    news:mts489$hjn$1@node2.news.atman.pl ...
    :
    : On 22.09.2015 19:32, J.F. wrote:
    : > (...)
    : >
[...]

    Sąd sądem, a Sprawiedliwość -- *musi* być po naszej stronie... ;)

    To, że wygrała, nie jest w żadnej mierze dowodem na jakieś zjawisko
    fizjologiczne. Przypomina mi to sprawę słynnego preparatu, który miał pomagać
    kobietom donosić zagrożone ciąże. Jak poinformowały (niezwykle szeroko, i
    głośno) wszystkie ówczesne media (to był chyba początek lat '70-tych?) preparat
    miał spowodować urodzenie się bardzo wielu dzieci z koszmarnymi rodzajami
    kalectwa. Najbardziej mi utkwiło takie, gdzie dziecko (na filmie miało już lat
    kilkanaście) nie miało w ogóle rąk, a dokładniej: miało same tylko dłonie,
    wyrastające bezpośrednio... z barków! Przyśnić się może...

    Ale zmierzam do przypomnienia wypowiedzi kogoś, kto podważał stanowisko, jakie
    zajęły gremialnie wszelkie sądy. Bo te orzekły, że winny jest preparat -- coś nie
    mogę przypomnieć sobie nazwy, ale chyba Thadialomid? No bo owe kalectwa
    wykazywały znaczną korelację z jego zażywaniem, wyrażoną w jakichś
    przekonywujących procentach. W efekcie wszechstronnych analiz skazano producenta
    na gigantyczne odszkodowania, plus dożywotnie renty dla nieszczęsnych kalek.

    Ale czy koncern naprawdę sprzedawał środek, który owe kalectwa *wywołał*?
    Czytałem bowiem argumentację kogoś, kto zauważył przytomnie, iż nie uwzględniono
    czynnika niezwykle istotnego! Wszak kobiety te (argumentował) brały owe pigułki
    dlatego, że istniały wyraźne medyczne przesłanki do stwierdzenia, iż noszą ciążę
    *zagrożoną poronieniem*. No i dziecko jednak donoszone zostało, więc (w tym
    przynajmniej zakresie) preparat okazał się skuteczny. I trzeba zrozumieć, że
    nieszczęsne kaleki, wg baaardzo dużego prawdopodobieństwa: bez stosowania tegoż
    środka -- nie urodziły by się *wcale*! Ergo: preparat ich kalectwa w najmniejszym
    nawet zakresie nie *wywołał*, natomiast pozwolił przyjść na świat "w stanie
    najlepszym z możliwych"...

    : >
[...]

    Wbrew dość powszechnemu mniemaniu hipochondria też jest *chorobą*, w dodatku
    niemal... nieuleczalną! I całkiem często prowadzi do śmierci. Natomiast uwagi
    kol. Bartka nasunęły mi skojarzenie, które od dość dawna mnie trapi. Ale temat
    spory, więc skrobnę gdy będę miał czasu więcej...

    --
    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
    dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy ZNACZNIE bardziej.

  • 7. Data: 2015-09-22 22:47:13
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 września 2015 22:38:35 UTC+2 użytkownik (c)RaSz napisał:
> [...]

    > dlatego, że istniały wyraźne medyczne przesłanki do stwierdzenia, iż noszą ciążę

    Lek nazywał sie Thalidomid i był masowo brany jako remedium na typowe dolegliwości
    okołociążowe: bóle różnorakie i mdłości, miał być niegroźnym lekiem przeciwbólowym i
    łagodzącym nerwy, teoretycznie fakt jego brania nie miał nic wspólnego ze wskazaniami
    do zagrożonej ciąży, to miała być taka aspirynka dla ciężarnych. Tak więc ów ktoś,
    kogo cytujesz, pojechał w swej argumentacji bardzo daleko od tematu.

    Ale z meritum się zgadzam w pełni: to, że sąd przyznał rację nie znaczy bynajmniej,
    że jest to naukowo dowiedziony fakt. Całkiem niedawno czytałem gdzieś w polskich
    internetach historię pewnego procesu sądowego po kolizji drogowej, gdzie również
    Wysoki Sąd za jednym rąbnięciem w wyrok pieczęci z godłem Rzeczpospolitej przekreślił
    całkiem spory kawałek fizyki klasycznej, z zasadą zachowania pędu na czele :)

  • 8. Data: 2015-09-22 23:12:24
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 22.09.2015 22:38, (c)RaSz wrote:

> [...]
    > kol. Bartka nasunęły mi skojarzenie, które od dość dawna mnie trapi. Ale temat
    > spory, więc skrobnę gdy będę miał czasu więcej...

    To nie hipohondria. Raczej jakiś gatunek psychozy. Są kawałeczek
    od siebie:
    https://en.wikipedia.org/wiki/ICD-10_Clinical_Modifi
    cation#CHAPTER_V_-_Mental_and_behavioral_disorders_.
    28F01-F99.29
    A dzięki wysokiemu sądowi zamiast leczyć ją na to, czy choćby
    zdiagnozować, zaaplikują jej ekranowaną czapeczkę:/

    pzdr
    bartekltg

  • 9. Data: 2015-09-22 23:39:54
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 22 Sep 2015 21:47:52 +0200
    doszła do mnie wiadomość <mtsb98$o0n$1@node1.news.atman.pl>
    od platformowe głupki <N...@g...pl> :
    >skoro można być zmuszanym do wysłuchiwania tych powskich objawień to
    >widać i tak można... już pisałem, nie dostałem odpowiedzi, przypomnę,
    >czy możliwe jest wygenerowanie myśli w mózgu? i drugie, czy już po potrafi?

    Oczywiście że tak, sam wiesz najlepiej.
    Tak na marginesie, odbierasz jeszcze naszeptywania Tuska, czy może już
    zmienili transmisję na myśli pani Kopacz?
    --
    "Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
    Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."

  • 10. Data: 2015-09-23 00:14:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    (c)RaSz pisze:

> [...]
    > już lat kilkanaście) nie miało w ogóle rąk, a dokładniej: miało same
    > tylko dłonie, wyrastające bezpośrednio... z barków! Przyśnić się może...

    Te wszystkie dzieci mają teraz lat 52-53. Jak się zaczęły masowo rodzić,
    to dość szybko znaleziono przyczynę i preparat wycofano. Nie był na
    zagożoną ciążę, ale "na wszystkie dolegliwości w ciąży". Deformacje były
    zadziwoająco powtarzalne -- właśnie skrócenie rąk, zanik kości ramienia
    czy też przedramienia, dokładnie nie pamiętam. Dla nich we Francji zrobiono
    nawet specjalne miasteczko, przystosowane do życia z taką dysfunkcją.

    Teorie, że to wszystko nie było skutkiem przyjmowania thalidomidu, mają
    takie samo umocowanie w rzeczywistości, co hipotezy sztucznej mgły,
    dwóch wybuchów i helu w mankietach.

    --
    Jarek