  • 1. Data: 2011-12-06 18:45:25
    Temat: ubek
    Od: "GW" <G...@G...GW>

    jakim trzeba być ubekiem by doniesć na rosziców co majo zamały auto:

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10767593,
    Dziecko_w_bagazniku_Smarta__Bo_nie_mieli_wiekszego.h
    tml

    MK

  • 2. Data: 2011-12-06 18:52:01
    Temat: Re: ubek
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2011-12-06 18:45, GW pisze:
    > jakim trzeba byae ubekiem by doniesae na rosziców co majo zama?y auto:
    >
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10767593,
    Dziecko_w_bagazniku_Smarta__Bo_nie_mieli_wiekszego.h
    tml

    tez sie zastanawiam jakim trzeba byc tepym chujem/pizda zeby narazac
    zycie dziecka w ten sposob.

  • 3. Data: 2011-12-06 18:54:09
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    GW wrote:

    > jakim trzeba być ubekiem by doniesć na rosziców co majo zamały auto:

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10767593,
    Dziecko_w_bagazniku_Smarta__Bo_nie_mieli_wiekszego.h
    tml

    A co to ten ubek?

    --
    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

  • 4. Data: 2011-12-06 18:56:31
    Od: to <t...@x...abc>

    begin marcin

    > tez sie zastanawiam jakim trzeba byc tepym chujem/pizda zeby narazac
    > zycie dziecka w ten sposob.

    Straszne! Ja kiedyś przejechałem kilometr w bagażniku Zastavy. Chyba
    pozwę moich rodziców!!!1jeden

    PS. A może już się przedawniło? :(

  • 5. Data: 2011-12-06 18:56:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-06 18:52:01 +0100, marcin <l...@k...cwo> said:

> [...]
    tml

    tez

    > sie zastanawiam jakim trzeba byc tepym chujem/pizda zeby narazac zycie

    Takim samym, jakim się jest wożąc w taki sam sposób np. psy.
    (tak, na robienie dzieci też winna być licencja...)

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2011-12-06 19:01:07
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Takim samym, jakim się jest wożąc w taki sam sposób np. psy.
    > (tak, na robienie dzieci też winna być licencja...)

    zgadzam sie

  • 7. Data: 2011-12-06 19:01:32
    Od: "Anetka.Młoda" <a...@v...pl>

    >zgadzam sie

    ale zkim? ze mną czy z nim?

    jk

  • 8. Data: 2011-12-06 19:06:51
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Straszne! Ja kiedyś przejechałem kilometr w bagażniku Zastavy. Chyba
    > pozwę moich rodziców!!!1jeden

    pomijajac to ze twoi rodzice to debile (podobnie jak ich produkt) - to
    jest duza roznica miedzy zastava a smartem.

  • 9. Data: 2011-12-06 19:46:49
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo>

    Dziecko_w_bagazniku_Smarta__Bo_nie_mieli_wiekszego.h
    tml

    > tez sie zastanawiam jakim trzeba byc tepym chujem/pizda zeby narazac zycie
    > dziecka w ten sposob.

    Jak byłem mały to na furmance bez pasów jechałem.

  • 10. Data: 2011-12-06 19:52:54
    Od: Pablo <p...@f...pl>

> [...]
    >
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10767593,
    Dziecko_w_bagazniku_Smarta__Bo_nie_mieli_wiekszego.h

    Ile miałeś lat jak byli Ubecy, ormowcy?