  • Data: 2012-02-06 19:35:58
    Temat: Re: uadRe: INTEL vs AMD do renderowania, obrobka zdjec
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-06 19:55, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał w wiadomości grup
    >
    > Może jestem jakiś inny, ale wolę szybko skończyć obliczenia i wyłączyć
    > sprzęt (oszczędność energii, niż się męczyć). Nawet jak zmniejszyłbym
    > priorytet to i tak inne aplikacje by "muliły".
    > Dodatkowo przy 4 GiB ramu system nie wyrabiał - dopiero 8 GiB dał
    > komfort pracy.

    Nie wyrabial dlatego, ze mial malo ramu/obciazony dysk, czy dlatego ze
    nie dzialalo wywlaszczanie i priorytety. Raczej to pierwsze, bo
    wielozadaniowosc wprowadzono juz lata temu :)

    Jezeli sprzet sluzy do pracy to sie na nim pracuje, w tym kontekscie to
    ma sens, jezeli niedzielne obrbianie filmow, to juz niech kazdy sobie
    wybierze co chce. BTW. szybsze skonczenie obliczen nie oznacza
    jednoznacznie mniejszego zuzycia energii z oczywistych powodow.