  • Data: 2009-03-06 18:04:03
    Temat: Re: uC poczatek
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Atmega są fajne na dzień dobry,
    ATMegą zajmowałem się ok. 3 lat i przestałem jak tylko użyłem MSP430.
    MSP430 to nie tylko energooszczędność ale również niezwykle starannie przemyślana
    konstrukcja
    tak CPU jak i bogatych peryferii. Jednak dopiero sprzętowy debugger (F26xx, F16xx)
    zaskoczył mnie
    swoją ogromną funkcjonalnością.
    Jeżeli ktoś dopiero zaczyna pzygodę z uC a nie zna dobrze języka angielskiego to
    polecę mu ATMegę, jest znacznie więcej literatury po polsku.
    K.