  • Data: 2014-04-03 16:02:38
    Temat: Re: tymczasowe zasilanie garażu w 220V
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-03 00:59, Pszemol pisze:
    > "MiSter" <U...@w...pl> wrote in message
    >
    > Oj, jaki niemiły komentarz... czemu tak niekulturalnie?

    > Właśnie dlatego nie podaję odległości bo to ja podejmę ostateczną decyzję.

    Pojechałeś teraz w stylu identyfikatora. Powinieneś podać odległość i
    moc, ktoś może by ci poradził konkretnie i sam byś podjął decyzję.
    A tak to możesz liczyć na rady żebyś sobie postawił linię 400kV.

    > Celem dyskusji miało być raczej wybadanie czy ktoś to kiedyś zrobił
    > za pomocą transformatorów czy byłem z tym pomysłem pierwszy

    Transformatory i kabel na wyższe napięcie będzie kosztować znacznie
    więcej niż kabel z grubszymi przewodami. A poza tym spawarka inwertorowa
    radzi sobie dobrze ze spadkiem napięcia na długim przedłużaczu, a
    zamiast zwykłej wiertarki weź sobie akumulatorową.

    --
    pozdrawiam
    MD