  • 51. Data: 2010-03-24 21:59:25
    Temat: Re: tvn 16/9
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > Sprawdź w jakim formacie leci KSD lub Usta, Usta.
    to dopiero w sobotę i niedzielę leci

    > Jeśli w letterbox, to nieźle dają ciała, aż będę musiał sprawdzić jak to u
    > mnie z Cyfry wygląda, bo to chyba ten sam przekaz jest.
    ja oglądam TVN z C+,Polsatu i TNK ale to nie ma nic do rzeczy z jakiej
    platformy bo wszystko leci z tego samego transpordera (identyczne parametry)
    sprawa jest prosta ITI nadaje tak aby ludzie jezeli chcą oglądać jak się
    należy przechodzili do N-ki ( TVN HD )
    innego wytlumaczenia nie widzę

    Arek.

  • 52. Data: 2010-03-24 23:00:22
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > Więc pozostaje winić dostawcę za oprogramowanie tunera które robi z tego
    > kaszanę - n-boxy radzą sobie z tym świetnie

    Z czym sobie radzą? O czym Ty pierdolisz?
    TVN nadaje z HOTBIRDA dla wszystkich operatorów TAKI
    SAM SYGNAŁ przekazu SD/PAL. Nadaje idiotycznie wsazdając
    często i gęsto obraz 16:9 w 4:3. To nie jest normalny
    przekaz bo ma 430 linii. Ja z tym obrazem mogę sobie robić
    co zechce ... ale on się nadaje do wytarcia dupy bo nawet
    YOUTUBE ma lepszą jakość.

    Może już więcej nie ogladaj tego WSI24 bo Ci rozum odbiera.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 53. Data: 2010-03-25 06:38:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Arek pisze:
> [...]
    > sprawa jest prosta ITI nadaje tak aby ludzie jezeli chcą oglądać jak się

    1. tvn hd jest nie tylko w n.
    2. jak materiał idzie z pasami dookoła to można przecież powiększyć.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 54. Data: 2010-03-25 07:21:49
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > 1. tvn hd jest nie tylko w n.
    > 2. jak materiał idzie z pasami dookoła to można przecież powiększyć.

    z satelity TVN HD ma chyba tylko N-ka
    nie słyszałem aby C+ czy Polsat miał w ofercie ten program
    że ustawić pasy można to nie podlega dyskusji chodzi o sam fakt że nie ma
    przekazu w c16:9

    Arek.

  • 55. Data: 2010-03-25 07:38:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Arek pisze:

    > z satelity TVN HD ma chyba tylko N-ka

    jest w kablówkach, ale nie mam 100% pewności, że biorą to z satelity,
    bynajmniej tak kiedyś było.

    > nie słyszałem aby C+ czy Polsat miał w ofercie ten program
    > że ustawić pasy można to nie podlega dyskusji chodzi o sam fakt że nie ma
    > przekazu w c16:9

    może tak, w sypialni mam crt 4:3 i tnk więc nie zauważyłem
    niedogodności. wersja hd nie leci od początku, więc również korzystałem
    z kanału sd i też jakoś mi to nie przeszkadzało, dawałem powiększenie w
    dekoderze.
    do sedna, to co zaobserwuje to napisze co idzie 4:3 na zwykłym.

  • 56. Data: 2010-03-25 08:23:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości news:

    > ja oglądam TVN z C+,Polsatu i TNK ale to nie ma nic do rzeczy z jakiej
    > platformy bo wszystko leci z tego samego transpordera (identyczne
    > parametry)

    O tym właśnie pisałem powyżej.

    > sprawa jest prosta ITI nadaje tak aby ludzie jezeli chcą oglądać jak się
    > należy przechodzili do N-ki ( TVN HD )
    > innego wytlumaczenia nie widzę

    No dobra, ale jak wytłumaczysz fakt, iż w dvb-t leci prawidłowo?
    Stąd nawet nie zdawałem sobie sprawy, że z satki leci inaczej - nie używam
    jej bez potrzeby, niekodowana dvb-t jest łatwiejsza w odbiorze.

  • 57. Data: 2010-03-25 09:15:19
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-25 09:23, Cavallino wrote:

    > No dobra, ale jak wytłumaczysz fakt, iż w dvb-t leci prawidłowo?
    > Stąd nawet nie zdawałem sobie sprawy, że z satki leci inaczej - nie
    > używam jej bez potrzeby, niekodowana dvb-t jest łatwiejsza w odbiorze.

    A może by ktoś sprawdził, jak to jest nadawane w analogu?

  • 58. Data: 2010-03-25 09:22:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hof9ja$4r0$1@news.onet.pl...

    > A może by ktoś sprawdził, jak to jest nadawane w analogu?

    W analogu nie ma anamorficznego 16:9, więc w letterbox zapewne.

  • 59. Data: 2010-03-25 19:13:43
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Mar 2010 10:15:19 +0100, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >A może by ktoś sprawdził, jak to jest nadawane w analogu?

    LetterBox.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 60. Data: 2010-03-25 23:15:09
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-25 20:13, jerzu wrote:

    > LetterBox.

    też sprawdziłem :-) Letterbox w proporcjach 16:9, w obrazie 4:3. Po
    powiększeniu obrazu idealnie wpasuje się w ekran plaskacza.
    Czyli TVN nadawany sateitarnie jest dokładnie tym samym, co nadawany
    analogowo, czyli w zgodzie z koncesją sprzed kilkunastu lat.
    Sceptykom proponuję sprawdzenie, czego powinna dotyczyć koncesja i na
    czym polegają odstepstwa od niej.