  • 41. Data: 2010-03-24 16:13:05
    Temat: Re: tvn 16/9
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MF[PL]" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hodc09$ub$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > 16:9 to jest tvn hd. Zwykły tvn leci w ordynarnym letterbox-ie.

    Zależy gdzie.

  • 42. Data: 2010-03-24 16:28:03
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2010-03-24 17:13, Cavallino pisze:

    > Zależy gdzie.

    Mowa jest o n-ce. Sygnał w hotbirda.

  • 43. Data: 2010-03-24 16:36:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Mowa jest o n-ce. Sygnał w hotbirda.

    No to dalej miej pretensje do swojego operatora.
    Na dvb-t jest w 16:9.

  • 44. Data: 2010-03-24 16:37:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 16:13:13 +0100, Arek napisał(a):

    > o czym Ty piszesz ? przecież TVN jest jeden dla wszystkich platform
    > jedynie TVN HD może mieć z satelity inne parametry

    Więc pozostaje winić dostawcę za oprogramowanie tunera które robi z tego
    kaszanę - n-boxy radzą sobie z tym świetnie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 45. Data: 2010-03-24 16:48:30
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > No to dalej miej pretensje do swojego operatora.
    > Na dvb-t jest w 16:9.

    człowieku czy Ty wiesz o czym piszesz ? myślisz że wszyscy oglądają z
    jednego tunera który daje operator
    mylisz się tunerów jest setki rodzajów operator nic tu nie ma do gadania
    ,sygnał z sat leci badziewiaty i to wszystko ,na kanałach TVN-u takich jak
    TVN24,TVNSNBC,TVN Turbo ,TVN Warszawa przekaz jest w 16:9

    Arek.

  • 46. Data: 2010-03-24 16:53:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości

    > człowieku czy Ty wiesz o czym piszesz ? myślisz że wszyscy oglądają z
    > jednego tunera który daje operator

    Na n?
    Myślę że maksymalnie z kilku.

    > mylisz się tunerów jest setki rodzajów

    Jasne.
    Ale najpierw się doucz o uprawnieniach stosowanych przez n.
    A potem pisz, bo bzdury wychodzą Ci nieprzeciętne.

  • 47. Data: 2010-03-24 17:02:49
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > Ale najpierw się doucz o uprawnieniach stosowanych przez n.
    > A potem pisz, bo bzdury wychodzą Ci nieprzeciętne

    mamy mądralę :)
    to wytłumacz dlaczego żaden tuner nie ma problemu z kanałami TVN które
    wymieniłem powyżej a z TVN-em są
    cały czas piszę o przekazie satelitarnym zostawmy kablowe i DVB-T w spokoju

    Arek.

  • 48. Data: 2010-03-24 17:02:50
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-03-24 17:36, Cavallino napisal (a):
    > Użytkownik "MF[PL]" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No to dalej miej pretensje do swojego operatora.
    > Na dvb-t jest w 16:9.

    Ale ja nie mam do nikogo pretensji.
    Ktoś napisał, że w n leci 16:9, więc sprostowałem.

  • 49. Data: 2010-03-24 17:21:46
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Tomy M. pisze:

    > TVN z reguły NIE JEST NADAWANY W FORMACIE 16:9.
    > Jest nadawany w dziwnym 16:9 wsadzonym w 4:3 z pasami
    > u góry, na dole, z lewej i z prawej.

    No weź nie przesadzaj. Pasy są u góry i dołu, z boków nie...
    Oczywiście jak oglądasz na telewizorze 16/9 bez modyfikacji, to pasy po
    bokach dokłada telewizor.

    Format ten jest faktycznie dziwny, ale niestety powszechnie stosowany,
    chociażby w TVP1 i TVP2.

    TVN czasem, bardzo rzadko, nadaje anamorficzne 16/9, natomiast programy
    tematyczne tvn (turbo, 24, pogoda, warszawa) są praktycznie zawsze w 16/9).

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 50. Data: 2010-03-24 20:51:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ktoś napisał, że w n leci 16:9, więc sprostowałem.

    Sprawdź w jakim formacie leci KSD lub Usta, Usta.
    Jeśli w letterbox, to nieźle dają ciała, aż będę musiał sprawdzić jak to u
    mnie z Cyfry wygląda, bo to chyba ten sam przekaz jest.