  • 1. Data: 2012-06-11 16:41:39
    Temat: tv NA KARTĘ oszukuje i nie dotrzymuje umowy
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    według ichniejszego portalu:
    http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/kanaly.html#pakiet
    _bez_oplat
    po wygaśnięciu okresu opłaconego mozna jeszcze PRZEZ ROK odbierać
    kanały z tzw. "pakietu bez opłat"
    A mnie znikneły te kanały juz PO MIESIĄCU!
    Jak taka mała szara myszka jak ja może wyegzekwować dotrzymywania
    zobowiazań przez takiego giganta medialnego?

    P.S: Poniżej cytuję tekst z tego portalu na wypadek gdyby w
    międzyczasie zmienili (po przeczytaniu tego posta):
    "Pakiet bez opłat będzie aktywny dla Użytkownika każdorazowo przez 12
    miesięcy po wygaśnięciu Dostępu do Pakietów, które Użytkownik
    uprzednio doładowywał. W ślad za zmianami w ofercie z dniem 20
    października 2010r. odpowiedniej zmianie ulegnie Przewodnik po ofercie
    Telewizja na kartę HD."

  • 2. Data: 2012-06-11 18:40:32
    Temat: Re: tv NA KARTĘ oszukuje i nie dotrzymuje umowy
    Od: L <s...@n...pl>

> [...]
    > Jak taka mała szara myszka jak ja może wyegzekwować dotrzymywania
    > zobowiazań przez takiego giganta medialnego?

    w sposób bardzo prosty - sprawdzasz na ich stronie czy nie minął rok
    odkąd jest nieopłacana ( nie dotyczy kart z początku okresu- te jeszcze
    działac bedą 4ry lata ) kartę wkładasz do czytnika tunera syst Conax ,
    ustawiasz tuner na programie TVN czekasz ok godziny - gdy obraz się nie
    pojawi dzwonisz - podajesz numer karty i mówisz że chcesz reaktywacji
    karty - przesłania na nią kluczy - obraz pojawi się w trakcie rozmowy
    czasem max kilka minut to potrwa choc konsultant mówi że może potrwać do
    2ch godzin - podstawa kanał TVN i tuner przepuszczający uprawnienia na
    kartę - prościej się nie da :)

  • 3. Data: 2012-06-11 23:52:42
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Jun 11, 6:40 pm, L <s...@n...pl> wrote:

    > w spos b bardzo prosty - sprawdzasz na ich stronie czy nie min rok
    > odk d jest nieop acana ( nie dotyczy kart z pocz tku okresu- te jeszcze
    > dzia ac bed 4ry lata )

    jak to sprawdzam na ich stronie - nie rozumiem... Programy z "pakietu
    bezplatnego" przestaly dzialac nagle WCZORAJ w nocy, i to dokladnie 33
    dni po uplywie okresu oplaconego. Po co mam w ogole sprawdzac skoro to
    oczywiste? Chyba tylko po to aby zobaczyc czy nie ma jakiejs pomylki?

    > kart wk adasz do czytnika tunera syst Conax ,
    > ustawiasz tuner na programie TVN czekasz ok godziny - gdy obraz si nie
    > pojawi dzwonisz - podajesz numer karty i m wisz e chcesz reaktywacji
    > karty - przes ania na ni kluczy - obraz pojawi si w trakcie rozmowy
    > czasem max kilka minut to potrwa choc konsultant m wi e mo e potrwa do
    > 2ch godzin - podstawa kana TVN i tuner przepuszczaj cy uprawnienia na
    > kart - pro ciej si nie da :)

    Pomimo tego koszmaru z kodowaniem to jednak rozumiem co piszesz - otoz
    chodzi o to, ze karta (chyba) jest mimo wszystko aktywna bo kiedy
    wlozona do dekodera to odbiera np. tele5 lub tvbiznes. Oni po prostu
    zastopowali odbior kanalow z "pakietu bezplatnego" i zrobili to nagle
    wczoraj w nocy, dokladnie po uplywie 33 dni od momentu wygasniecia
    okresu oplaconego. Pytanie, dlaczego tak zrobili?

  • 4. Data: 2012-06-12 00:19:27
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    ok, juz udalo mi sie sprawdzic na ich stronie:
    https://ssl.telewizjanakarte.pl/tnk_hd/sprawdz_wazno
    sc_doladowania.php
    i efekt jest bulwersujacy:
    taki tekst sie ukazal moim zaskoczonym oczom tuz po wypelnioeniu
    wymaganych danych:

    "
    DANE POPRAWNE
    Ważność pakietów: (stan na 11.06.2012r, godz.: 23:59)
    Domowy HD 2012-05-08
    Premium HD nieaktywny
    Pakiet bez opłat 2012-06-08
    "

    TAK WIEC "PAKIET BEZ OPLAT" WAZNY TYLKO MIESIAC PO WYGASNIECIU PAKIETU
    DOMOWEGO PODCZAS GDY NA ICH PORTALU INFORMUJA, ZE JEST WAZNY ROK!

    teraz co moge zrobic zeby dotrzymywali tego do czego sie zobowiazali?

  • 5. Data: 2012-06-12 07:53:36
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-06-11 16:41, Yerine Ictimai pisze:
> [...]
    > uprzednio doładowywał. W ślad za zmianami w ofercie z dniem 20
    > października 2010r. odpowiedniej zmianie ulegnie Przewodnik po ofercie

    w TnK nigdy tak nie było.
    jak cytujesz tekst to rób, a przede wszystkim czytaj dokładnie.
    przed tekstem jest gwiazdka ->

    [...]*Kanały FTA i DVB-T działają bez doładowanej karty. Sygnał
    naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T) dostępny jest testowo w wybranych
    województwach. Aktualne mapki zasięgu znajdują się na stronie
    www.polskacyfrowa.org[...]

    12-mcy po doładowaniu działa karta TnK SD. W TnK HD działa 1 m-c.
    cel zamierzony, bo wprowadzili dekoder z dvb-t, gdzie głównie
    chyba chodziło o dostęp do polsatu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 6. Data: 2012-06-12 07:58:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail y...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > teraz co moge zrobic zeby dotrzymywali tego do czego sie zobowiazali?

    normalny jestes?
    Przeciez pisał ci L ze masz na infolinie do nich zadzwonić!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 7. Data: 2012-06-12 08:11:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-06-12 07:53, pawell32 pisze:

    sorrki, faktycznie w tym opisie jest coś nie tak

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 8. Data: 2012-06-12 13:37:28
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Jun 12, 7:53 am, pawell32 <p...@n...pl> wrote:
> [...]
    > naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T) dostępny jest testowo w wybranych
    > województwach. Aktualne mapki zasięgu znajdują się na

    Prosze, to Ty przeczytaj dokladnie:
    http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/kanaly.html#pakiet
    _bez_oplat
    jasno i wyraznie tu pod tym linkiem napisano:
    "
    PAKIET BEZ OPLAT*

    *Kanaly dostepne w Pakiecie bez oplat aktywnym dla uzytkownika
    kazdorazowo przez 12 miesiecy po wygasnieciu Dostepu do Pakietow,
    ktore Uzytkownik uprzednio doladowywal.
    "
    i sa jeszcze wymienione loga kanalow-stacji które sie skladaja na ten
    "PAKIET BEZ OPLAT HD":
    tvnHD, tvn7HD, tvp1HD, tvp2HD, religiatv, ttv

    > 12-mcy po doładowaniu działa karta TnK SD. W TnK HD działa 1 m-c.
    > cel zamierzony, bo wprowadzili dekoder z dvb-t, gdzie głównie
    > chyba chodziło o dostęp do polsatu.

    NIEPRAWDA!
    tu na ich portalu WYRAZNIE PISZA O tnk-HD:

  • 9. Data: 2012-06-12 13:39:48
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Jun 12, 7:58 am, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Osobnik posiadający mail y...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > normalny jestes?
    > Przeciez pisał ci L ze masz na infolinie do nich zadzwonić!

    cena: 1.23 pln za minute...
    i co? poczekam sobie zpol godziny bo "przepraszamy, teraz wszystkie
    linie sa zajete"
    az potem zglosi sie konsultant i grzecznie mi wyjasni, ze oni I TAK
    maja racje?

    przeciez rezultat jest do przewidzenia, ze oni MAJA KLIENTOW GLEBOKO W
    DU...

    troche to dziwi, przeciez niby mamy "wolny rynek", nieprawdaz? ;)

  • 10. Data: 2012-06-13 00:58:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > DU...
    >
    > troche to dziwi, przeciez niby mamy "wolny rynek", nieprawdaz? ;)

    no to w takim razie napisz do nich pismo (tez niestety bedziesz musiał
    zapłacic za wysłanie)

    A jak nie pomoze - zawsze mozesz zgłosić się do organizacji konsumenckiej,
    isc do sądu itd.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton