  • 1. Data: 2012-06-11 16:33:21
    Temat: TV-PULS2 ciągle nadają sygnał kontrolny na MUX2
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    Ten sygnał kontrolny na MUX2 to jakaś awaria którą ma stacja PULS2?
    Powiedzcie proszę bo nie wiem czy mam usunąć ten kanał z listy w moim
    odbiorniku na stałe...

  • 2. Data: 2012-06-11 16:55:55
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-06-11 16:33, Yerine Ictimai pisze:
    > Ten sygnał kontrolny na MUX2 to jakaś awaria którą ma stacja PULS2?
    > Powiedzcie proszę bo nie wiem czy mam usunąć ten kanał z listy w moim
    > odbiorniku na stałe...

    Obiecują, że będą nadawać od lipca.

    --
    Jingiel

  • 3. Data: 2012-06-13 03:39:19
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 11 Cze, 16:55, Jingiel <x...@x...xx> wrote:

    > Obiecują, że będą nadawać od lipca.
    >
    > --
    > Jingiel

    JAK TO! TV-Trwam nie otrzymala miejsca na multipleksie a tymczasem od
    2-ch lat mamy tu NIEWYKORZYSTANY kanal ogolnopolski?

    Od razu widac, ze nieprzyznanie miejsca na MUXie fundacji Lux-
    Veritatis jest czysto POlityczne i chodzi o niedopuszczenie
    niezaleznego medium - czytaj: NIEKONTROLOWANEGO przez "centralnego
    sekretarza".
    Taka niezalezna stacja POkazywalaby niewygodne FAKTY - terz
    konsekwentnie i skrzetnie POmijane orzez tzw. media MAINSTREAM'owe!

  • 4. Data: 2012-06-13 07:54:07
    Od: "jur" <g...@w...pl>

    Od razu widac, ze nieprzyznanie miejsca na MUXie fundacji Lux-
    Veritatis jest czysto PISlityczne i chodzi o niedopuszczenie
    niezaleznego medium - czytaj: NIEKONTROLOWANEGO przez "centralnego
    sekretarza".
    Taka niezalezna stacja PISkazywalaby niewygodne FAKTY - terz
    konsekwentnie i skrzetnie PISmijane orzez tzw. media MAINSTREAM'owe!

  • 5. Data: 2012-06-13 08:41:59
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-13 03:39, Terry Jonesty pisze:

    > JAK TO! TV-Trwam nie otrzymala miejsca na multipleksie a tymczasem od
    > 2-ch lat mamy tu NIEWYKORZYSTANY kanal ogolnopolski?

    Ja bym tam jeszcze ze 3 kanały pogonił na cztery wiatry ze względów
    estetyczno-edukacyjnych. Jak już ma nie być wiochy to konsekwentnie.
    Brakuje jeszcze jakiegoś kibolskiego kanału (tak żeby być na czasie)
    ;-) Żałość

  • 6. Data: 2012-06-14 13:14:23
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Taka niezalezna stacja POkazywalaby niewygodne FAKTY

    Z tym naciskiem na "FAKTY" to byłbym ostrożniejszy ;-))

  • 7. Data: 2012-06-14 15:28:45
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Jun 14, 1:14 pm, "Robert_J" <d...@g...pl> wrote:

    > Z tym naciskiem na "FAKTY" to byłbym ostrożniejszy ;-))

    Pytanie czy jest GDZIEKOLWIEK jakakolwiek krytyka rzadu w tych
    mainstream'owych mediach (tvn, polsat, TVP)?
    Jjaka to "demokracja"?

    Przeciez chyba to oczywiste, ze nawet ANIOLY bez krytyki zaczynaja
    sobie pozwalac na najgorsze rzeczy. W kazdym razie nikt nie jest
    nieomylny. Totez istota demokracji jest ROWNOWAGA, w mediach, na
    scenie politycznej, wszedzie...

  • 8. Data: 2012-06-14 15:34:09
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Jun 13, 8:41 am, z <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    > estetyczno-edukacyjnych. Jak już ma nie być wiochy to konsekwentnie.
    > Brakuje jeszcze jakiegoś kibolskiego kanału (tak żeby być na czasie)

    oczywiscie zgadzam sie z Toba, ze miejsce na MUX powinny w pierwszej
    kolejnosci otrzymac kanaly podnoszace poziom intelektualny i
    kulturalny spoleczenstwa.
    Rzad francuski bardzo silnie pelni role mecenasa kultury i sztuki,
    polski rzad wszystko likwiduje i w programie nauczania godziny
    HISTORII i GEOGRAFII zamienia na KOSMETOLOGIE.... tfu tfu!
    Potem chodza takie STRASZNE plastikowe kretynki na ktorych widok mi
    sie wyrywa...

  • 9. Data: 2012-06-14 15:43:06
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

  • 10. Data: 2012-06-19 13:56:53
    Od: "Darek" <a...@g...pl>

    http://media2.pl/media/93217-TV-Puls-2-Nowe-logo,-Fa
    cebook,-start-19-lipca.-Co-w-ofercie.html