  • 11. Data: 2012-06-13 06:13:03
    Temat: Re: tv NA KARTĘ oszukuje i nie dotrzymuje umowy
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-06-12 13:37, Yerine Ictimai pisze:
    > Prosze, to Ty przeczytaj dokladnie:
    > http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/kanaly.html#pakiet
    _bez_oplat
    > jasno i wyraznie tu pod tym linkiem napisano:
    > "
    > PAKIET BEZ OPLAT*
    >
    > *Kanaly dostepne w Pakiecie bez oplat aktywnym dla uzytkownika
    > kazdorazowo przez 12 miesiecy po wygasnieciu Dostepu do Pakietow,
    > ktore Uzytkownik uprzednio doladowywal.
    > "
    > i sa jeszcze wymienione loga kanalow-stacji które sie skladaja na ten
    > "PAKIET BEZ OPLAT HD":
    > tvnHD, tvn7HD, tvp1HD, tvp2HD, religiatv, ttv

    > NIEPRAWDA!
    > tu na ich portalu WYRAZNIE PISZA O tnk-HD:
> [...]

    toż napisałem w następnym poście, że jest niejasne,
    choć ja nigdy się z tym nie spotkałem.
    zawsze był tylko 1 m-c.

    Pisz reklamację i wyślij poleconym

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 12. Data: 2012-06-13 08:34:01
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2012-06-11 16:41, Yerine Ictimai pisze:
    > według ichniejszego portalu:
    > http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/kanaly.html#pakiet
    _bez_oplat

    A na pewno masz TnK HD, a nie "n na kartę"?

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 13. Data: 2012-06-13 13:57:44
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał:

    > co moge zrobic zeby dotrzymywali tego do czego sie zobowiazali?

    Gdzie sie zobowiązali? Masz jakąś umowę? Bo za kłamstwa w reklamie jeszcze
    nie ma kar.

    Remek

  • 14. Data: 2012-06-14 15:21:10
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Jun 13, 1:57 pm, "Remek" <n...@g...com> wrote:

    > Gdzie sie zobowiązali? Masz jakąś umowę? Bo za kłamstwa w reklamie jeszcze
    > nie ma kar.

    jaka mozna miec umowe w przypadku oferty "NA KARTE" (czyli uslugi
    PRZEDplaconej)?

    to wlasnie chyba co wyspecyfikowano na pudelku/ogloszeniu!

    jest cos takiego jak "niezgodnosc towaru" - moze tutaj wlasnie sie
    stosuje?

  • 15. Data: 2012-06-14 19:19:48
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 14 Cze, 15:21, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > to wlasnie chyba co wyspecyfikowano na pudelku/ogloszeniu!
    >
    > jest cos takiego jak "niezgodnosc towaru" - moze tutaj wlasnie sie

    czy sie zobowiazali czy nie to i tak guzik bys zdzialal...

  • 16. Data: 2012-06-17 06:34:55
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > kanały z tzw. "pakietu bez opłat"
    > A mnie znikneły te kanały juz PO MIESIĄCU!

    Ale robisz zadymę. Mozę po prostu nie przeszły ci uprawnienia, bo miałeś
    wyłączony odbiornik z prądu lub był ustawiony na kanale spoza pakietu TNK.

    --
    Jingiel

  • 17. Data: 2012-06-17 20:24:53
    Od: "zho" <o...@p...com>

    czy sie zobowiazali czy nie to i tak guzik bys zdzialal...
    Moja TNK dziala jak tala i mam nadzieje ze jeszcze troche podziala chociaz
    nie pamietam juz czy i kiedy cos im zaplacilem. Podstawowe TVP1 TVP2 TVN
    TVN7 i TV Religia dzialaja az milo.
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 18. Data: 2012-06-17 20:59:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 17.06.2012 20:24, zho wrote:

    > Moja TNK dziala jak tala i mam nadzieje ze jeszcze troche podziala

    sd czy hd?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 19. Data: 2012-06-23 23:07:04
    Od: "zho" <o...@p...com>

    > sd czy hd?
    Co prawda to prawda SD.
    Wlasnie kombinuje jak wlozyc te karte do mogego Samsunga 32UE6500 :)
    Wklejenie do pelnowymiarowej to nie problem ale czytnik, czytnik, czy ten od
    n na karte podziala? Oto jest pytanie.
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 20. Data: 2012-06-24 12:39:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 23.06.2012 23:07, zho wrote:

    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Co prawda to prawda SD.

    to wiele wyjaśnia, bo ta działa na innych nieco zasadach

    > Wlasnie kombinuje jak wlozyc te karte do mogego Samsunga 32UE6500 :)
    > Wklejenie do pelnowymiarowej to nie problem ale czytnik, czytnik, czy
    > ten od n na karte podziala? Oto jest pytanie.

    ta od n na kartę jak najbardziej tak. jak jeszcze nie masz to lepiej,
    ponieważ karta jest sprzedawana wyłącznie z dekoderem lub modułem.
    teraz masz okazję wiąć z modułem, który i tak musiałbyś dokupić.
    co do karty TnK w małym rozmiarze, cóż nieco zabawy i wkleić
    do pozostałości po karcie sim.
    ja tak się bawiłem z telefonem w samochodzie, a i tak kupiłem nową :-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux