  • 1. Data: 2012-06-10 03:04:03
    Temat: Skandal w TVP: Kraśko gra z UOP
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Doszło do afery w TVP nie mającej miejsca do tej pory w Polsce w wolnych
    mediach od 1989 roku. Kraśko redaktor naczelny i twarz "Wiadomości", programu
    informacyjnego TVP nie wyemitował materiału ze skazania przez sąd szefa Urzędu
    Ochrony Państwa Zbigniewa Siemiątkowskiego (SLD) za bezpodstawne aresztowanie
    prezesa spółki paliwowej "Orlen". Przypomnijmy prezes spółki paliwowej "Orlen"
    został bezpodstawnie aresztowany, skuty i przewieziony do aresztu po czym
    zwolniony. Następnego dnia stracił stanowisko prezesa i wpływ na podpisanie
    kontraktu na dostawy ropy do rafinerii "Orlen". Sąd uznał to aresztowanie i
    działania ludzi SLD za bezprawne pozbawienie wolności prezesa "Orlenu" i
    skazał Siemiątkowskiego z SLD za ten czyn na rok pozbawienia wolności w
    zawieszeniu na trzy lata. Kraśko szef Wiadomości wywiódł wiele milionów widzów
    w pole nie informując o wciąż wychodzących na jaw nadużyciach najwyższych
    funkcjonariuszy państwowych SLD.

    Skandal ten powinien się odbić usunięciem Kraśki z TVP. Inaczej jeśli dojdzie
    do innych bezprawnych działań władzy, opinia publiczna w Polsce, ludzie
    zasiadający przed "Wiadomościami" TVP będą dalej celowo niedoinformowywani lub
    oszukiwani. A takie skandale w TVP jak powyższy będą przeprowadzane częściej.
    O czym Kraśko dobrze wie. Chodzi o to, że każdy, ty, twój brat, kuzyn, mąż, z
    nas może paść ofiarą bezprawnych ludzi SLD, PO czy RP zniszczony przez władzę
    a Kraśko o tym z wiadomych sobie powodów nie poinformuje w głównym programie
    informacyjnym i będzie chronił tych funkcjonariuszy publicznych. Dlatego musi
    być zwolniony.

  • 2. Data: 2012-06-10 08:52:10
    Temat: Odp: Skandal w TVP: Kraśko gra z UOP
    Od: "axel" <a...@w...pl>

    To....." przeca " NIE Kraśko DYCYDUJE " Ło tym " !!!..... jyno te, które
    stojom w II-gim i III-rzyndzie na scynie w dniu wyborów !
    Te, co stojom w piyrwsym rzyńdzie, NIE MAJOM NIC DO GODANIA !!!! To som po
    prostu PAJACE !!!! ....które machajom ronckami i nozkami tak, jak za snurki
    pociągajom te z zadnich rzyndów !

    Amen

  • 3. Data: 2012-06-10 12:08:25
    Temat: Re: Skandal w TVP: Kraśko gra z UOP
    Od: K <...@...c>

    W dniu 10-06-2012 03:04, Marcin Rolicki pisze:
    > Doszło do afery w TVP nie mającej miejsca do tej pory w Polsce w wolnych

    a co z ta bomba atmowa?

  • 4. Data: 2012-06-10 12:09:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 10.06.2012 12:08, K wrote:

    > a co z ta bomba atmowa?

    była w piątek.
    4:1 z Czechami, teraz czekamy na wtorek.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 5. Data: 2012-06-11 00:20:47
    Temat: Re: Odp: Skandal w TVP: Kraśko gra z UOP
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    > To....." przeca " NIE Kraśko DYCYDUJE " Ło tym " !!!..... jyno te, które
    > stojom w II-gim i III-rzyndzie na scynie w dniu wyborów !

    Ważne żeby postawić odpowiedniego człowieka (Kraśkę, wydawcę programu
    informacyjnego TVP1 "Wiadomości") na odpowiednim miejscu, który w odpowiednim
    momencie będzie dezinformował opinię publiczną i grał pod słupki SLD.

  • 6. Data: 2012-06-11 00:37:15
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    > a co z ta bomba atomową?

    Czy ja pretenduje do bycia jednym z komunoruskich ? Jestem w myśleniu o jeden
    krok do przodu przed komunoruskimi. Jednak Kraśko w szczególny sposób
    przedstawia fakty związane z postkomunistyczną formacją SLD. I to coś znaczy.
    A co to znaczy. Kraśko będzie w TVP1 w kolejnych tygodniach z drwiącym
    uśmiechem oszukiwał Polaków na korzyść partii postkomunistycznych i służb
    specjalnych. Możesz zapomnieć o prawdzie w Polsce.

  • 7. Data: 2012-06-11 07:39:00

    W dniu 11-06-2012 00:37, Marcin Rolicki pisze:

> [...]
    > uśmiechem oszukiwał Polaków na korzyść partii postkomunistycznych i służb
    > specjalnych. Możesz zapomnieć o prawdzie w Polsce.

    czyj to bot?