  • 1. Data: 2012-06-10 11:50:05
    Temat: HDTV czy nieHDTV
    Od: a...@p...pl

    Do specow, ktory sa wstanie "obmierzyc" strumienie HDTV z Euro.

    jak wygladaja transmisje Euro pod wzgledem mbit/s:

    - tvp1 hd mux-1, tvp2 - mux-3
    - tvp1/tvp2 sat - u polskich operatorow n, cyfra, polsat
    - tvp hd sat
    - tvp1/tvp2 hd upc/aster i inni
    - tvp1/tvp2 hd dosyly do kablowek

    no i ard/zdr hd, eurosport hd, bbc z astry 28,82

    A czy naprawde nie mozna byloby wygospodarowac miejsce (do TVP) aby
    tvp1/tvp2 hd - mecze lecialy w hdtv Astry FTA ? Przeciez o tym
    wiedzieli juz dawno, dawno, temu.....?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-06-10 21:45:20
    Temat: Re: HDTV czy nieHDTV
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "a...@p...pl", dnia 10-06-2012 o godzinie 11:50:05 w wiadomości
    <news:o1r8t7hmu04li45cienp3fgio6hqrrvioh@4ax.com> napisał/a:

    > jak wygladaja transmisje Euro pod wzgledem mbit/s:
    > - tvp1/tvp2 sat - u polskich operatorow n, cyfra, polsat
    > - tvp hd sat

    I tu i tu średnio ok. 6-7 Mbit/s. Kicha jednym słowem. Taka Cyfra+ przy
    okazji transmisji z polskiej ligi potrafi dać 16 MBit/s

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 3. Data: 2012-06-10 22:15:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 10.06.2012 21:45, Tomek C wrote:

    > I tu i tu średnio ok. 6-7 Mbit/s. Kicha jednym słowem. Taka Cyfra+ przy
    > okazji transmisji z polskiej ligi potrafi dać 16 MBit/s

    co nie oznacza, że obraz ma lepszy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 4. Data: 2012-06-10 22:16:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ciu.net.invalid
    *Tomek C* napisał(-a):

    > Taka Cyfra+
    > przy okazji transmisji z polskiej ligi potrafi dać 16 MBit/s

    Na jakim kanale?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2012-06-10 23:14:01
    Od: AnonimGall <g...@b...com>

    W dniu 2012-06-10 11:50, a...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > A czy naprawde nie mozna byloby wygospodarowac miejsce (do TVP) aby
    > tvp1/tvp2 hd - mecze lecialy w hdtv Astry FTA ? Przeciez o tym

    Wlacz ard hd i masz za free obraz jak zyleta zreszta jak zwykle lepszy
    niz u nas.

  • 6. Data: 2012-06-11 09:30:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości grup
    > W wiadomości
    ciu.net.invalid

    > Na jakim kanale?

    C+Sport HD.

  • 7. Data: 2012-06-11 10:43:39
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > A czy naprawde nie mozna byloby wygospodarowac miejsce (do TVP) aby
    > tvp1/tvp2 hd - mecze lecialy w hdtv Astry FTA ? Przeciez o tym

    Na AKAI nagrywalem cos na próbe z transmisji w Opolu z TVP1HD to nieco ponad
    3minutowy material w pliku .ts zajal cos okolo 185MB. Wychodzi wiec niecale
    8Mbit/s.

    Marek

  • 8. Data: 2012-06-11 18:06:50
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-06-11 09:30, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości grup
    ciu.net.invalid

    > C+Sport HD.

    Tylko, że średnio leci jakieś 10 MBit/s. Jakość kanałów HD w C+ ostatnio
    spadła.

    --

    Jingiel

  • 9. Data: 2012-06-11 19:07:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Tylko, że średnio leci jakieś 10 MBit/s.

    Średnio w czasie meczu z TME ?
    Bo o tym była mowa.....

  • 10. Data: 2012-06-11 21:17:41
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Uzytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisal w wiadomosci
    > Na AKAI nagrywalem cos na próbe z transmisji w Opolu z TVP1HD to nieco
    > ponad 3minutowy material w pliku .ts zajal cos okolo 185MB. Wychodzi wiec
    > niecale 8Mbit/s.

    U mnie na Wiwa HD-50 podczas nagrywania pokazuje bitrate 920KB/s, czyli
    jakies 7360Kb/s ok. 7,18Mb/s