  • 1. Data: 2012-06-10 11:41:18
    Temat: TVP Info - jakies problemy?
    Od: l...@...pl

    ostatnio, lecial sobie pasek na dole ekranu na tvp info - ze jakby
    byly jakies problemy z odbiorem tvp info, to nalezy przestroic tv

    Czy ktos wie, jakiej natury sa to problemy?

  • 2. Data: 2012-06-10 11:47:30
    Temat: Re: TVP Info - jakies problemy?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <l...@...pl> napisal w wiadomosci grup
    com...
    > ostatnio, lecial sobie pasek na dole ekranu na tvp info - ze jakby
    > byly jakies problemy z odbiorem tvp info, to nalezy przestroic tv
    >
    > Czy ktos wie, jakiej natury sa to problemy?

    TVP3 zniknelo z mux-3 gdzie bylo dotychczas, zeby zrobic miejsce na TVP2 HD.
    Za to jest na dysponujacym duzo lepszym zasiegiem mux-1.

  • 3. Data: 2012-06-10 11:59:01
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    o...@4...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > ostatnio, lecial sobie pasek na dole ekranu na tvp info - ze jakby
    > byly jakies problemy z odbiorem tvp info, to nalezy przestroic tv
    >
    > Czy ktos wie, jakiej natury sa to problemy?

    Może chodziło o to, że niekótre dodatkowe wersje regionalne zostały
    zmienione w MUX-ach. Rzczywiście, trzeba było zrobić ponowne wyszukanie
    kanałów

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2012-06-10 16:43:17
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik l...@...pl napisał:
    > ostatnio, lecial sobie pasek na dole ekranu na tvp info - ze jakby
    > byly jakies problemy z odbiorem tvp info, to nalezy przestroic tv

    Nie pamiętam takiej informacji, ale może chodzić o 2 sprawy:
    - przechodzenie na TV cyfrową i planowane wyłączenia analogowej
    - (czasowy) brak niektórych wersji regionalnych w MUX3, gdy TVP2 w tym
    MUXie jest w HD.

  • 5. Data: 2012-06-10 17:00:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > - (czasowy) brak niektórych wersji regionalnych w MUX3, gdy TVP2 w tym
    > MUXie jest w HD.

    W sensie, że TVP2 w jakimś regionie nie jest w mux-3?

  • 6. Data: 2012-06-10 22:14:15
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > W sensie, że TVP2 w jakimś regionie nie jest w mux-3?

    TVP2 jest w mux-1, a w mux-3 TVP2 HD.
    Przynajmniej tak jest u mnie, jak w innych regionach - nie widziałem ;-)

  • 7. Data: 2012-06-11 09:32:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > TVP2 jest w mux-1, a w mux-3 TVP2 HD.
    > Przynajmniej tak jest u mnie, jak w innych regionach - nie widziałem ;-)

    Wydaje mi się, że tak jest wszędzie, przecież mux-y się nie rozdmuchają.
    Dlatego się zdziwiłem tym co napisałeś.

  • 8. Data: 2012-06-11 16:18:51
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Dlatego się zdziwiłem tym co napisałeś.

    No i właśnie nie bardzo wiem dlaczego.

  • 9. Data: 2012-06-11 19:08:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jr4uob$bta$...@p...pl...

    > No i właśnie nie bardzo wiem dlaczego.

    Bo zasugerowałeś, że gdzieś jest inaczej.

  • 10. Data: 2012-06-11 20:27:24
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Bo zasugerowałeś, że gdzieś jest inaczej.

    Chodzi Ci o zdanie:
    "(czasowy) brak niektórych wersji regionalnych w MUX3, gdy TVP2 w tym
    MUXie jest w HD"
    co w tym jest nieprawidłowego Twoim zdaniem?