    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: turystyczny dla babki
    Date: Wed, 14 Sep 2011 08:23:34 +0200

    W dniu 2011-09-14 01:53, LukeB pisze:
    > i jeszcze odn Deauville:

    > Ludzie, litości... fakt, czasami (przy jeździe 90 km/h w trasie)
    > schodziła poniżej 5l, ale 3,5l - 4l/100km?
    > W gaźnikowej 650tce? Zastanówcie się czasami, co powtarzacie po
    > kolegach...

    3.5 l to ekstremum fakt ALE mój DL650 spala jak dojeżdżam do pracy czyli
    70% trasa i 30% miasto (wawa) 4.5 do max 5l na 100km/h. Na trasie z
    kuframi i zapakowany z prędkościami do 120 spalał nieco ponad 4l. To nie
    jest żaden żart Rezerwa zapala mi się po przekroczeniu 400km i wtedy mam
    jakieś 3-4l w zbiorniku, w trasie o kilkadziesiąt km później. Motocykle
    na wtrysku palą zdecydowanie mniej niż z gaźnikiem. Poprzednia CBF500
    spalała o 1l paliwa więcej średnio niż obecny DL a to o czymś świadczy
    - jeżdżę tak samo.

    Naturalnie że jak chce mi się jeździć szybciej to spalanie rośnie ale 6l
    na 100km to jeszcze nie przekroczyłem nigdy.

    Versysem jechałem ale nie sprawdzałem spalania. Rozmawiałem za to z tymi
    co jeździli także DLami i mają porównanie - twierdzą to co napisałem
    wyżej - że to to spala mniej niż DL.

    Podczas tegorocznego wypadu na Bałkany jechaliśmy 4 motocyklami i dwa
    DLe spalały mniej więcej tak samo, nowy transalp o jakieś 0.3l mniej od
    DLów a R1 żłopała ponad 7l na 100km no ale kolega z R1 był tam na
    doczepkę ;) i za cholerę nie dał rady nam dotrzymać kroku... Nie będę
    komentował z jakiego powodu ;)

    Rafał