  • Data: 2011-09-14 09:55:32
    Temat: Re: turystyczny dla babki
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-14 01:53, LukeB pisze:

    > Ludzie, litości... fakt, czasami (przy jeździe 90 km/h w trasie)
    > schodziła poniżej 5l, ale 3,5l - 4l/100km?
    > W gaźnikowej 650tce? Zastanówcie się czasami, co powtarzacie po
    > kolegach...

    Baran... nie twierdzę, że to norma dla wszystkich, ale że to możliwe, to
    i owszem...
    Żeby daleko nie szukać, bo nie lubię gdybania posłużę się przykładem
    znanych mi Trampków (600), które potrafią wciągnąć 7 i więcej a ja swoim
    przy jeździe bez szaleństw, ale nie tracąc nic z przyjemności jazdy
    (każdy ma inną technikę oraz styl jazdy, który lubi) potrafię zejść do
    4,4... Gdy odkręcałem ile fabryka dała (maksymalna 168) na ok. 100km
    odcinku autostrady gdzie nie schodziłem poniżej 140-150 mój T.Apacz
    wciągnął 6,3.

    Kumpel jeździ swoją Devilką bardzo ekonomicznie vel emerycko jak
    niektórzy mawiają, to i spalanie ma nieprzyzwoicie małe...
    Wiadomo, że jak będzie odkręcać, to musi koniki nakarmić, ale nie
    zmienia to faktu, że można jeździć ekonomicznie nie tracąc frajdy z
    jazdy (zaznaczam, że dla każdego, to inne doznania...). To oczywiście
    tylko jako jeden (choć jak dla mnie ważny) aspekt przy wyborze
    motocykla, zwłaszcza przy szalejących cenach na stacjach, ale są tacy
    dla których spalanie w ogóle nie ma znaczenia (jak będę duży zostanę
    Szejkiem Arabskim)... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175