  • Data: 2011-09-14 20:49:18
    Temat: Re: turystyczny dla babki
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j4cd4p$op6$1@inews.gazeta.pl...

    > "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> wrote in message
    > Dnia 251 roku bieżącego, Paulina D zeznał(a) jak następuje:

    > Poniżej 600 to straszna nędza jest, mam wrażenie, że nie ma z czego
    > wybierać. Przejrzałem z moją kobitą pół internetu i dalej nic nie
    > wymyśliliśmy, ale faktem jest, że Ona sama nie wie czego chce do końca.
    >
    > W 600 to jak w ulęgałkach, można wybierać
    >
    > fazer, hornet, bandit, sv650, gladius, cbf600, mt03
    >

    > A mały Vstrom, albo trampek?Może jeszcze wyhaczysz niedorżniętą Afryczkę,
    > chociaż ceny zwalają z nóg

    Kurde. Ja mam 182 cm. Ważę ponad 90 i rózne motocykle miałem między
    kolanami. I swego czasu Africa była kiedyś (przełom lat 80/90) takim moim
    cichym marzeniem. Dopóki znałem ją tylko z katalogów Gdy jej dosiadłem od
    razu mi przeszło. Przeraził mnie ten motocykl ten motocykl. Jest
    zdecydowanie ZA WYSOKI dla mnie i za ciężki, ale z tą ciężkością to myślę że
    to i tak skutek wysokości. Na turystykę asfaltową może i fajnie ale w teren
    bym tym nie pojechał. Topór.
    --
    Jackare