  • Data: 2011-09-15 10:46:21
    Temat: Re: turystyczny dla babki
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-15 08:57, jahi pisze:

    > To mnie chyba trampek rozpieścił. Na versysie poprzeczny uskok poczułem
    > na całej długości kręgosłupa. Na trampku przy progach zwalniających
    > zwykle nie chce mi się nawet dupy podnosić.
    >
    > Przed kupnem koniecznie trzeba się przejechać. Versysa oddałem po 5km
    > jazdy, zupełnie mi nie przypasował.

    A ja z kolei jeździłem nowym trampkiem kumpla i tak nurkującego przy
    hamowaniu motocykla to ja nie znałem do tej pory. Ten przedni widelec to
    się nadaje do jazdy po drogach 7 kategorii albo w ogóle po oranym ale na
    szosie to tak z deko niepewnie mi sie zachowywał przez to nurkowanie...
    Może to kwestia przyzwyczajenia ...

    Z kolei jak było dziurawo to ja na DLu musiałem bardziej zwalniać niż
    znajomek na trampku - to chyba właśnie jego środowisko.

    Pozdrawiam
    Rafał