  • Data: 2011-09-15 09:55:31
    Temat: Re: turystyczny dla babki
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-14 13:20, Seba pisze:

    > Już tu o tym pisałem - po pojeżdżeniu dłuższą chwilę podczas jazd
    > testowych Versysem (tym "nowym") po drogach naszego Wrocławia
    > stwierdziłem, że to mógłby być mój następny motocykl.

    Ja po przejechaniu się tym moto doszedłem do takich samych wniosków. W
    tej chwili jest to mój faworyt nr 1 na motocykl. Pasuje mi tam wszystko:
    - silnik - moc - dźwięk - charakterystyka
    - zawieszenie - na winklach i po dziurach
    - pozycja - odprężona i wygodna
    - poręczność - wąski, lekki, dobrze wyważony

    > To naprawdę bardzo
    > fajny sprzęt - choc nie wiem jak się sprawuje eksloatacyjnie.

    Ja popytałem tu i ówdzie ludzi tym jeżdżących i w zasadzie nie spotkałem
    się z negatywna opinią tego motocykla.

    > Jeżeli miałby lekutko większą moc (ale przy tej charakterystyce silnika
    > ją ma teraz) - myslę o szybszych dalszych przelotach do jakich
    > przyzwyczaił mnie Fazer - to miałbym wszytsko czego oczekuję od 2oo.

    Jednego czego mi brakuje w versysie - ale to nie jest jego wada a po
    prostu jego charakter to niewielka dzielność w lekkim terenie - 17" koła
    i szosowe opony. Nie uważam tego absolutnie za wadę bo to jest jego
    cecha dzięki której tak rewelacyjnie jeździ się nim po asfalcie ale ja
    po prostu lubię wjechać w jakieś błoto czy inne bagno i versys tutaj mi
    się może nie sprawdzić... dlatego kupiłem DL'a :)

    Pozdrawiam
    Rafał