    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: turystyczny dla babki
    Date: Tue, 13 Sep 2011 23:53:27 +0200
    From: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 13-09-2011 o 23:03:33 Markowski <m...@g...com> napisał(a):

    > No fakt, Honda NTV to fajnisty sprzęt, czego najlepszym dowodej jest,
    > że miałem dwie takie. Rocznik nie ma znaczenia, bo sprzęt jest nie do
    > zabicia. ALE nie zapominajmy, ze ma być dla kobiety, która dosiada
    > YBR125! (toż to nawet nie YBR250, którą mają na kursach prawa jazdy),
    > a zatem:

    no i? bo ja właśnie patrząc po sobie gdyż raczej wątłej postury jestem ze
    świadomością proponuje. na dodatek mógłbym podać conajmniej trzy niewiasty
    które poprą moją teorie, że to byłby dobry wybór

    > - sporo za ciężki

    na papierze może i ciężki, ok 200kg zalany. ale uwierz dużo lepiej
    wyważony od lżejszych motorów jak cb500, gs500, er500 itp. spokojnie można
    brać na noge jak sie wali. obalony.

    > - silnik V2 ze sporym momentem hamującym przy redukcji

    nie większy od silnika R2 o tej samej pojemności. ale za to lepiej i
    płynniej oddający moc i moment. obalony.

    > - za duży promień skrętu

    to fakt, jedyny minus jaki do tej pory odkryłem. ale da się to przeżyć z
    racji łatwości przepychania. potwierdzony ale nie uciążliwy.

    > - na fabrycznej przedniej oponie 110/80 wali się w zakręt, a na 120/70
    > wymaga świadomego stosowania countersteeringu.

    znowu jakiś urban legend. miałem opone 110/70 i 120/70 jedna i druga w tym
    wypadku porażka. kupiłem jak pan Bóg przykazał nową opone 110/80-17
    metzelera lasera i sprzęt idzie za ręką. na szerszą albo niższą oponę
    trzeba by felge zmieniać, ta jest za wąska. nie ma co w tym przypadku
    fabryki poprawiać. obalony.

    > Sam ostatnio przerabiałem temat "co kupić dla żony na pierwsze moto" i
    > koniec końców jestnak padło na GS500F, i to głównie dlatego, że
    > chciała coś z owiewką. Maszyna dość lekka, prosta i popularna, więc
    > nie spodziewam się większycj kosztów. W naszym budżecie mieściła się
    > też Kawa ER-6f, ale...była według żony sporo za mocna.

    dlaczego wszyscy sie pchają w te GS500?? nie przepadam za KHI ale dla
    czego nie ER-5? to całkiem dobry sprzet. mimo, że KHI to ER-5 lata
    świetlne lepsze od GS'a. mocy nigdy za wiele tylko trzeba myślenie
    włączyć. a NTV ma wystarczająco dużo żeby bez pocenia z kolarzem nad morze
    wyskoczyć.

    pozdrawiam