    From: Markowski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: turystyczny dla babki
    Date: Tue, 13 Sep 2011 14:03:33 -0700 (PDT)

    On 10 Wrz, 11:20, Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
    wrote:

    > a ja jeszcze dodam Honda NTV 600/650 REVERE
    >
    > cholernie wdzięczny motorek... jedyna wada, że najmłodsze roczniki to 96'
    > ale przy dobrej obsłudze sprzęt nie do zabicia i wart swoich pieniędzy...
    > zresztą się kiedyś o nim wypowiadałem... na pierwsze poważne moto sto razy
    > lepsze od GS500 którego imho ani pchać ani nim jeździć i który wcale tani
    > w eksploatacji nie jest.

    No fakt, Honda NTV to fajnisty sprzęt, czego najlepszym dowodej jest,
    że miałem dwie takie. Rocznik nie ma znaczenia, bo sprzęt jest nie do
    zabicia. ALE nie zapominajmy, ze ma być dla kobiety, która dosiada
    YBR125! (toż to nawet nie YBR250, którą mają na kursach prawa jazdy),
    a zatem:
    - sporo za ciężki
    - silnik V2 ze sporym momentem hamującym przy redukcji
    - za duży promień skrętu
    - na fabrycznej przedniej oponie 110/80 wali się w zakręt, a na 120/70
    wymaga świadomego stosowania countersteeringu.

    Sam ostatnio przerabiałem temat "co kupić dla żony na pierwsze moto" i
    koniec końców jestnak padło na GS500F, i to głównie dlatego, że
    chciała coś z owiewką. Maszyna dość lekka, prosta i popularna, więc
    nie spodziewam się większycj kosztów. W naszym budżecie mieściła się
    też Kawa ER-6f, ale...była według żony sporo za mocna.

    Markowski
    VFR800Fi Nowy Sącz