    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: tuner tv
    Date: Tue, 13 Dec 2011 10:51:14 +0100

    Am 13.12.2011 10:30, schrieb Marek:

    > wstawić uniwersalny dekoder do tunera już wbudowanego w TV . Bo to pewnie po
    > niskiej dekoduje prawda ? chyba ze się mylę . Może zrobiłem zbyt duży skrót
    > myślowy .
    Mylisz się. Dekoduje na ogół na pośredniej, ale potrzebuje też sygnał
    "piętro wyżej" (multiplex info). Jako zabawa może i ciekawe zajęcie, ale
    zajmie ci parę miesięcy i będzie droższe od porządnego telewizora za
    wszystkimi sikawkami. Oczywiście masz odpowiedni sprzęt pomiarowy?
    Oprócz tego nie widzę sensu wbudowywania czegokolwiek. Po pierwsze
    system może się zmienić. Nie wiem, czy w PL jest DVB-T czy DVB-T2
    (znaczy MPEG2 czy 4), po drugie by podłączyć pilota TV do tego musisz
    albo przeprogramować procesor TV, albo zrobić translator rozkazów do
    dekodera. A reszta?

    Waldek