  • Data: 2015-11-09 20:19:07
    Temat: Re: troluje was a wy sie dajecie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.11.2015 20:08, Artur Miller wrote:

    > ale ja nie mowię, że są zbędne. w pewnych okolicznościach mają zalety,
    > ale... pamiętajcie, żeby plusy nie przesłoniły wam minusów, jeśli mogę
    > zacytować :)

    To jest temat na osobną dyskusję, w której padło już tyle argumentów, że
    nie ma co tego powtrzać. Argumenty zostały przedstawione, rację każdy ma
    jak dupę. Ja się tylko odnoszę do tego jakoby przy gwałtownych manewrach
    fizyka nie powodowała, że usiłujesz zachować zerowe przyspieszenie, a
    samochód wręcz przeciwnie, czego objawem jest jak to nazwałeś "miotanie
    po wnętrzu". Fizyka jest nieubłagana i jak samochód gwałtownie zmienia
    przyspieszenie w dowolną stronę, to ty usiłujesz pozostać z zerowym. I
    będzie tobą "miotać". Nie bądź pan głąb:P

    Shrek