  • Data: 2012-11-23 13:43:46
    Temat: Re: [trollowanie] C.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@i...localdomain...

    "Ergie" <e...@s...pl> writes:

    > Skąd pomysł że to z tego? Raczej z "niestety nie jest matowy więc słońce
    > się odbija."

    Ze zdania złożonego, którego ogólny wydźwięku jest pozytywny, a zawiera
    drobne zastrzeżenie - Ty z tego drobnego zastrzeżenia zrobiłeś sobie ogólny
    wniosek..

    > W używanym przeze mnie sprzęcie zmiana o 1 stopień wiele nie daje, ale
    > przyznaję że nie widziałem 650D, więc chwilowo wstrzymuję się z oceną.

    No więc powoli: Słońce to punktowe źródło światła. Więc jest tylko jedna
    jedyna pozycja gdy lusterko odbija je dokładnie w twoje oko (dwa dla dwojga
    oczu). Wystarczy minimalna zmiana kąta tego lusterka by słońce oświetlało
    Twoją grzywkę lub kołnierzyk.

    > Tzn. oczywiście jeśli mam to w wizjerze to świetnie, ale może być
    > także (czytelny w słońcu) ekran.

    Tak ten ekran jest na tyle czytelny (inne współczesne też są).

    Pozdrawiam
    Ergie