    Date: Thu, 01 Nov 2012 19:34:28 +0100
    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [trollowanie] C.

    > Owszem, nawet (czasem dużo) lepszą niż silniki krokowe. Problem w tym,
    > że wtedy musimy mieć (dobrej jakości i w czasie rzeczywistym) informację
    > o aktualnym położeniu i szybkości silnika. Może to jakiś problem
    > w przypadku obiektywów (i względnie małych seriach produkcyjnych?), nie
    > wiem. Nie wiem też jak to wygląda u różnych producentów.

    Musi mieć informację zwrotną, ale wcale nie musi ona pochodzić od
    silnika - w przypadku ostrzenia na kontrast to jest właśnie informacja.
    Pozostaje problem zminimalizowania bezwładności albo bierze się na
    poprawkę przewidywaną latencję tejże (i mam wrażenie, że np. tak pracuje
    epm2 ze starym kitem w trybie cf).

    --
    pozdrawia Adam
    /to wszystko ONI!/