  • Data: 2017-08-25 11:52:02
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"

    > Własnie słyszałem dzisiaj w radio reklame - posiadacze / uzywacze by
    > jakis
    > bank...
    > Juz wiem ze to musi byc "korzystne" dla klienta...

    A czego się spodziewałeś? - że nowe auta będzie Ci użyczał Zenek z Heńkiem?
    Przecież wiadomo, że to jest dobry biznes dla dealerów i banków, inaczej
    by się nie rozwijał.

    Jeszcze parę lat i nie będzie innej opcji jak abonament za użytkowanie.
    Nie kupisz auta na własność bo nie będzie to opłacalne.
    ---
    Rozumiem, że banki będą wynajmowały te 10-letnie wraki :-)