  • Data: 2017-08-25 21:59:48
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Nie znam tej oferty - ale jeśli dziś płacisz połowę a kolejną za jakiś
    > czas i suma opłat jest identyczna jak przy wpłacie jednorazowej to
    > jest to bdb oferta.

    Bo?

    > Wiele razy kupowałem coś na raty (bez dodatkowych kosztów, nawet
    > ukrytych) mimo, że miałem pieniądze na zakup kilkunastu takich
    > artykułów. Po co mam zapłacić teraz wszystko jak mogę tylko część?

    Chocby dlatego ze w takiej ofercie najczesciej kupisz coś drozszego bo ci
    sie wydaje ze tanio bo na raty.
    A pewnie z 90% ludzików na dzisiejszych smartfonach i tak nei robi nic
    wiecej poza ogladaniem internetu, dzwonieniem i moze graniem w jakies
    popierdółki.
    A osobiscie mam takie zdanie ze wszystko ponizej samochodu powinno się
    kupowac za gotówkę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."