  • Data: 2017-08-25 17:13:11
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA7DC9F920D058budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    >A mi przy takich reklamach włacza sie czerwona lampka.
    >Np. dzis w radio - reklama wmawiaja ze jak kupujesz smartfona i DZIS
    >płacisz tylko połowe to to jest DOBRA oferta dla klienta.
    >Co w niej dobrego to ja nie rozumiem, poza tym, ze kupujesz coś na co
    >de
    >facto cie nie stać.

    Alez stac - w perspektywie 2 lat. A tu mozesz miec od razu.
    Albo stac bez wyrzeczen w perspektywie 2 miesiecy, bo po wakacjach
    portfel pusty :-)

    Albo stac, a oferta dobra, bo pieniadze zaprocentuja na lokacie.
    Albo dywidenda z akcji wplynie - itd, itp ...

    >Aha, czyli dodatkowy posrednik sprawi ze bedzie sie taniej kupowało
    >auta.
    >Interesujaca opinia ;-)

    W Niemczech leasingi, takze prywatne, calkiem popularne.
    Wszystko zalezy od nastawienia - jak masz w planach jezdzenie pare lat
    i zmiana na kolejny nowy, to moze byc dobra opcja.

    J.