  • Data: 2017-08-25 18:38:24
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2017 o 15:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Np. dzis w radio - reklama wmawiaja ze jak kupujesz smartfona i DZIS
    > płacisz tylko połowe to to jest DOBRA oferta dla klienta.
    > Co w niej dobrego to ja nie rozumiem, poza tym, ze kupujesz coś na co de
    > facto cie nie stać.

    Nie znam tej oferty - ale jeśli dziś płacisz połowę a kolejną za jakiś
    czas i suma opłat jest identyczna jak przy wpłacie jednorazowej to jest to
    bdb oferta.
    Wiele razy kupowałem coś na raty (bez dodatkowych kosztów, nawet ukrytych)
    mimo, że miałem pieniądze na zakup kilkunastu takich artykułów. Po co mam
    zapłacić teraz wszystko jak mogę tylko część?

    TG