  • Data: 2017-08-24 18:03:31
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2017 o 11:07 Miroo <b...@b...brak.i.juz> pisze:

    > A co w przypadku stłuczki z Twojej winy? Jakieś zwyżki?

    Jest normalne autocasco z dodatkową opcją jak w wypożyczalniach (możesz
    mieć wszystko w du..pie, żadne ryski Cię nie interesują). Nie robiłem
    symulacji ile dodatkowo trzeba było za to zapłacić.
    Nie wiem też co w przypadku patologi typu: raz w miesiącu walisz autem w
    ścianę.

    > Przyznam, że jakiś czas temu chciałem w to wejść, ale odstraszyły mnie
    > niewiadome potencjalne dodatkowe koszty.

    Zawsze przed podpisaniem umowy możesz poprosić o regulamin/OWU czy co tam
    mają.

    TG