  • Data: 2017-08-24 11:07:26
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-22 o 21:31, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > W dniu .08.2017 o 20:54 cef <c...@i...pl> pisze:
    >
    > (...)

    > Ja miałem konkretne oferty z czerwca tego roku (rozważałem zakup lub
    > wynajem).
    > Wynajem wyglądał następująco (moje koszty to paliwo, czynsz, płyn do
    > spryskiwaczy i myjnia):
    >
    > pug 2008, 1,2L 110KM - umowa 18 miesięcy, limit 20kkm 1050 brutto
    > miesięcznie
    > pug 3008, 1.6HDI/120KM- umowa 18 miesięcy, limit 30kkm 2100 brutto
    > focus 1,6/125KM - umowa 12 mies, limit 20kkm 900 brutto
    > ibiza 1,2 TSI/90KM - umowa 12 mies, limit 30kkm 750 brutto

> [...]

    A co w przypadku stłuczki z Twojej winy? Jakieś zwyżki?

    Słyszałem też, że bywają kłopoty przy oddawaniu/wymianie - wyszukają
    każdą ryskę na lakierze, plamkę na tapicerce, drapnięty plastik itp i
    każą zapłacić za naprawę.

    Czy ktoś już to w praktyce przećwiczył?

    Przyznam, że jakiś czas temu chciałem w to wejść, ale odstraszyły mnie
    niewiadome potencjalne dodatkowe koszty.