  • Data: 2009-09-22 18:51:00
    Temat: Re: top 10 klawiatury
    Od: tomekr <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon von Ulezalka pisze:
    > On Sep 21, 8:13 pm, Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>
    > wrote:

    > jesli chcesz dobra klawiature- to nie bierz zadnej slim. niewygodna,
    > mala, zle sie ja trzymie na kolanach, lekka.
    > bierz Microsoft Ergonomic Keyboard 4000 - mam druga sztuke (pierwsza
    > rozwalilem) i nie nazekam, w zyciu nie zamienilbym jej na nic innego.

    Slim są całkiem wygodne - pisze się lekko, nie musisz walić w klawisze z
    ogromną siłą (jak np. w spację w twojej klawiaturze), a nawet bardzo
    szybko. Jak ktoś ma także laptopa to pisze zgodnie z przyzwyczajeniem.

    Poza tym jakbym dużo używał myszy (grafika itp.) to zdecydowanie
    postawiłbym na klawiaturę wąską, bez bloku numerycznego, aby mieć mysz
    blisko siebie. Rozwalone na boki klawiatury ergonomiczne są tutaj antytezą.