  • 1. Data: 2009-09-21 19:13:16
    Temat: top 10 klawiatury
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Witam,

    Czy możecie podać swoje typy na najlepsze klawiatury slimi? Ja do tej
    pory byłem fanem BTC 6300 (skok klawiszy, rozkład klawiszy, cicha
    praca). Jednak ostatnio zakupiony egzemplarz jest już niższej jakości
    (klawisze nie działają iedentycznie, czuć obcierki w układzie nożyc).
    Temat niby mało istotny, jednak dla mnie takie elementy jak klawiatura,
    mysz, monitor są niezwykle istotne, może nawet ważniejsza niż wydajność
    w drystone'ach, wheatstoneach.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-09-21 20:11:58
    Temat: Re: top 10 klawiatury
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Piotr Rezmer pisze:
    > Czy możecie podać swoje typy na najlepsze klawiatury slimi? Ja do tej

    Apple Aluminium Keyboard :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2009-09-21 21:18:29
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On Sep 21, 8:13 pm, Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>
    wrote:
> [...]
    > Temat niby mało istotny, jednak dla mnie takie elementy jak klawiatura,
    > mysz, monitor są niezwykle istotne, może nawet ważniejsza niż wydajność

    jesli chcesz dobra klawiature- to nie bierz zadnej slim. niewygodna,
    mala, zle sie ja trzymie na kolanach, lekka.
    bierz Microsoft Ergonomic Keyboard 4000 - mam druga sztuke (pierwsza
    rozwalilem) i nie nazekam, w zyciu nie zamienilbym jej na nic innego.

    szymon

  • 4. Data: 2009-09-21 21:42:11
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-21 22:11:58 +0200, Radosław Sokół <r...@m...com.pl> said:

    > Apple Aluminium Keyboard :)

    Popieram, szukałem, szukałem i nie znalazłem nic lepszego u Logitecha
    czy MS. Oczywiście działa od strzału z Win ;-)

    de Fresz

  • 5. Data: 2009-09-22 03:33:19
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 21 Sep 2009 14:18:29 -0700 (PDT),
    Szymon von Ulezalka <s...@g...com> screamed:
> [...]
    > bierz Microsoft Ergonomic Keyboard 4000 - mam druga sztuke (pierwsza
    > rozwalilem) i nie nazekam, w zyciu nie zamienilbym jej na nic innego.

    A ja chętnie zamieniłbym swoją MSEK 4k na Maltrona... :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 05:32:37 user up 12203 days, 17:27, 1 user, load average: 0.30, 0.04, 0.01 ]

    Some folks are wise and some otherwise. -- Josh Billings

  • 6. Data: 2009-09-22 06:56:51
    Od: grafi <g...@p...onet.pl>

    Szymon von Ulezalka wrote:

    > jesli chcesz dobra klawiature- to nie bierz zadnej slim. niewygodna,
    > mala, zle sie ja trzymie na kolanach, lekka.

    na kolanach to mozna trzymac niunię ;)

    > bierz Microsoft Ergonomic Keyboard 4000 - mam druga sztuke (pierwsza
    > rozwalilem) i nie nazekam, w zyciu nie zamienilbym jej na nic innego.

    Logitech UltraX daje rade. Pozytywnie wspominam tez jakis zestaw benq, z
    klawiatura wygieta po luku

    http://www.amazon.co.uk/BenQ-Wireless-X-530-Ultra-Sl
    im-Keyboard/dp/B000COLGKC

    grafi

  • 7. Data: 2009-09-22 08:21:44
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>

    "grafi" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > Logitech UltraX daje rade.

    no własnie właśnie... siedzę od dosyć dawna na takiej i w sumie tak sie
    przyzwyczaiłem do niej i polubiłem, ze jak siadam na jakiejs standardowej
    to... no dziwnie mi sie pisze i palce męczą się duuużo bardziej.
    Klawiatura jest przy tym baaardzo trwała (od jakichś dwóch lat używam w
    pracy i nie wykazuje najmniejszych objawów zmęczenia), wygodna, ładna...
    polecam
    pzdr
    b.

  • 8. Data: 2009-09-22 16:32:01
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Artur M. Piwko pisze:

    > A ja chętnie zamieniłbym swoją MSEK 4k na Maltrona... :>

    Dotykałeś go gdzieś w realu? layout szokujący :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2009-09-22 16:41:09