  • Data: 2009-09-23 18:17:45
    Temat: Re: top 10 klawiatury
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> wrote in message
    news:h98j8d$s4t$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy możecie podać swoje typy na najlepsze klawiatury slimi? Ja do tej pory byłem
    > fanem BTC 6300 (skok klawiszy, rozkład klawiszy, cicha praca). Jednak ostatnio
    > zakupiony egzemplarz jest już niższej jakości (klawisze nie działają iedentycznie,
    > czuć obcierki w układzie nożyc).

    logitech ultrax premium
    http://www.komplett.ie/k/ki.aspx?sku=341896
    uzywam z powodzeniem juz trzeci rok i ciagle dziala jak nowa, jezeli
    poszukasz to znajdziesz w okolicach 60 pln

    klasyczny uklad (poza enterem), idealne klawisze, brak bajerow
    w miare odporna na zalania, po zdjeciu spodu mozna nawet wymyc pod
    prysznicem, niestety nierozbieralne klawisze - podnoszone malymi gumkami
    ktore cholernie trudno wsadzic we wlasciwe miejsce przy skladaniu