  • Data: 2010-09-30 17:45:27
    Temat: Re: to się nazywa prewencja
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-30 17:18, kamil pisze:

    > A smiertelnosc na drogach prawie dwukrotnie wyzsza od sredniej
    > europejskiej, to sama sie robi? Bo przeciez nie przez kiepskich,
    > kozaczacych kierowcow wyprzedzajacych wszystko i wszedzie?

    Gdyby zrobić taki eksperyment, że podmieniamy kierowców polskich na np.
    niemieckich. Ciekawe jaki byłby wynik? Ja jednak obstawiam, że Ci Niemcy
    przyzwyczajeni do dróg jakie mają, sensownych oznakowań itp., jakby
    trafili na ten nasz sajgon, to zabijali by się w kilkukrotnie szybszym
    tempie:)

    Oczywiście nie wiem tego na pewno, ale mam jakieś takie przeczucie
    graniczące z pewnością.

    Ale wiadomo najłatwiej zrzucić wszystko na kierowców, bo tak każdy umywa
    ręce i nikt nie czuje się winny, a że corocznie mamy 5 tysięcy mniej
    obywateli i jakąś wielokrotność tego ludzi z ciężkimi obrażeniami. To
    kogo to obchodzi, kieszenie odpowiednich służb są pełne i o to przecież
    chodzi.

    A.