-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news-2.dfn.de!news.dfn.de!feed
er.erje.net!newsfeed.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx01.iad01.newshosting.com!news
hosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 13 Mar 2011 22:26:08 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: to ocali zycie a nie radary
References: <ilb87b$apb$1@node2.news.atman.pl>
<4d795c39$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
<4d795cde$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
<4d7a80ec$0$2484$65785112@news.neostrada.pl> <ilildp$u22$1@news.onet.pl>
<4d7d294c$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
<1fzsm3yq9deb2$.dlg@lepper.institute.com>
In-Reply-To: <1fzsm3yq9deb2$.dlg@lepper.institute.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <4d7d3670$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.253.105
X-Trace: 1300051568 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2442 83.25.253.105:10949
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2356466
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-13 21:38, Waldek Godel pisze:
> Dnia Sun, 13 Mar 2011 21:30:04 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>
>> Bo Łągiewka twierdzi, że w samochodzie ze zderzakiem nie ma sensu
>> stosowanie pasów bezpieczeństwa i poduszek powietrznych z powodu braku
>> sił i przeciążeń przy zatrzymywaniu.
>> Twierdzi że zatrzymując jego zderzakiem samochód ze 100km/h,
>> przeciążenia w środku są takie jak gdyby zatrzymać go klasyczną techniką
>> z 15km/h.
>
> czy to, że on czasami mówi dyrdymały (lub ktoś mu je wkłada w usta - nie
> wnikam) oznacza, że coś nagle zaczyna lub przestaje działać?
Tyle że w przypadku zderzaka Łągiewki, "bezinercyjność" zatrzymania jest
jedyną potencjalnie godną uwagi właściwością urządzenia.
Bo to, że dołożenie kilkuset kilogramów _czegokolwiek_ (zwłaszcza z
przodu) do samochodu wpłynie jakoś tam na skutki wypadku, to jest oczywiste.
To jest tak jak z magnetyzerem paliwa - też można uznać że magnetyzer
działa, bo np. przyciąga metalowe gwoździe.
Ale miał zmniejszać zużycie paliwa, a nie przyciągać gwoździe.
Tak samo zderzak Łągiewki ma bezsiłowo przekazywać energię i to jest
jedyne jego działanie. Jeżeli tego nie robi, to znaczy że nie działa.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.11 22:32 Waldek Godel
- 13.03.11 23:00 P.B.
- 13.03.11 23:14 Tomasz Pyra
- 13.03.11 23:27 Alexy
- 13.03.11 23:32 Waldek Godel
- 13.03.11 23:35 Waldek Godel
- 13.03.11 23:37 Alexy
- 13.03.11 23:52 Alexy
- 14.03.11 00:18 J.F.
- 14.03.11 00:21 J.F.
- 14.03.11 01:00 Waldek Godel
- 14.03.11 08:53 Tomasz Pyra
- 14.03.11 10:38 J.F.
- 14.03.11 17:40 Alexy
- 14.03.11 19:09 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=