eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyto ocali zycie a nie radaryRe: to ocali zycie a nie radary
  • Data: 2011-03-14 10:38:24
    Temat: Re: to ocali zycie a nie radary
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 14 Mar 2011 08:53:26 +0100, Tomasz Pyra wrote:
    >W dniu 2011-03-13 23:52, Alexy pisze:
    >> Uzyskujemy inny rozkład energii w czasie, który powoduje, że
    >> przeciążenie działa dłużej,
    >
    >Przecież w zderzaku Łągiewki jest tylko jeden strzał ogromnej siły na
    >samym początku, a potem już nic.
    >Ten strzał w praktyce wyłamie wszystkie zęby z tej przekładni, a nawet
    >gdyby udało się zrobić tak mocną przekładnię,

    Udalo sie - Łągiewka mial urzadzene zatrzymujace malucha i skode i
    ponoc mercedesa.

    A dalej masz racje i Alex faktycznie wymysla bzdury.

    >to samochód zatrzyma się w
    >miejscu bez żadnego rozłożenia procesu w czasie powodując ogromne
    >przeciążenia działające na ludzi w środku.
    >Uderzając z jakąś prędkością w ścianę, wirnik musi zostać napędzony
    >praktycznie natychmiast do prędkości odpowiadającej prędkości pojazdu, a
    >wtedy już rozpędzony przestaje cokolwiek amortyzować.

    Wersja 2 miala zmienna przekladnie, i tam juz bylo nieco inaczej.

    >Zresztą dlatego jak popatrzysz na filmy demonstracyjne, to zobaczysz
    >cały kant - tam w amortyzacji zderzenia nie bierze udziału żaden zderzak
    >Łągiewki. Samochód uderza w zwykłą sprężynę, która ulega ściskaniu.

    Jak sie to widzialo w naturze i macalo model to jednak robilo
    wrazenie.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: