  • 51. Data: 2010-10-20 02:48:08
    Temat: Re: tico vs. matiz
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Frydel

    > Tak jest.
    > Czytałem. Kolejny punkt dla Matiza.

    To masz jeszcze jeden:
    http://www.epoznan.pl/posts/281971_lightbox.jpg

    --
    ignorance is bliss

  • 52. Data: 2010-10-20 07:04:33
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    news:4cbe371a$0$22800$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

    > Z Twojego opisu wynika, że wjechałeś mu niemal przed maskę, więc mianem
    > "buraka" można w tej scenerii określić niestety Was obu.

    Z jego opisu nie wynika to co napisałeś natomiast z Twojego (i nie tylko
    tego) że jesteś trolem

  • 53. Data: 2010-10-20 07:29:25
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-10-20 02:26, to pisze:
    > begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

    > Z Twojego opisu wynika, że wjechałeś mu niemal przed maskę, więc mianem
    > "buraka" można w tej scenerii określić niestety Was obu.

    Nie wjechałem mu przed maskę - tylko w PL nie jedzie się 200 km/h
    wyskakując zza zakrętu. Bo nie ma obowiązku posiadania kryształowej kuli
    i nie da się przewidzieć, że za wzniesieniem ktoś będzie tyle jechał.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 54. Data: 2010-10-20 08:04:52
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i9l02i$o71>>> pory pamiętam >> Bo się rozpórkę montowało -
    taka jak w Favoritce :-)

    > Od pewnego momentu ztcw, ASO montowało ją jeszcze przed sprzedażą, albo na
    > przeglądzie "zerowym".

    Była rozpora dołożna natychmiast po kupnie i przerażająca była róznica na
    plus po założeniu tego kawałka rury. Z rozporą samochód zaczął dużo lepiej
    jeździć więc ta wiotkość nowego nadwozia stała się jeszcze bardziej
    odczuwalna.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 55. Data: 2010-10-20 11:12:29
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-10-19 19:46, JoAsienka pisze:
    > Pewnego ślicznego dnia Pan Piskorz dokonał/a produkcji posta :

    > Ale Alto nadal jest produkowane... albo do niedawna bylo...

    Ale Tico to było Suzuki Alto II, a teraz produkowane jest Suzuki Alto VI.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 56. Data: 2010-10-20 11:25:11
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day 20 Oct 2010 00:48:08 GMT, to wrote:

    > begin Artur Frydel

    > To masz jeszcze jeden:
    > http://www.epoznan.pl/posts/281971_lightbox.jpg

    Wiesz, kazdy model ma takie fajne zdjecia. Gdyby tylko na to patrzec, to
    jezdzilbym rowerem - choc i rowery tez maja takie fotki...

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Diplomacy is saying "Nice doggy" until you find a rock.

  • 57. Data: 2010-10-20 12:53:41
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 20.10.2010 11:25, Artur Frydel pisze:
    > Wiesz, kazdy model ma takie fajne zdjecia.

    Ale nie każdy model gnie się jak z papieru. Tak jak nie każdy model ma
    sztywną kolumnę kierowniczą. Tico ma zerowy poziom bezpieczeństwa, jak w
    małych samochodach "made in china" po prostu gorzej już być nie może.

  • 58. Data: 2010-10-20 13:40:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Frydel

    > Wiesz, kazdy model ma takie fajne zdjecia.

    Nie powiedziałbym, wpisz sobie w google/grafika "tico wypadek" to
    będziesz miał prawie same takie zmiażdżone tikacze, w których kierowca
    raczej nie przeżył lub w najlepszym razie skończył na wózku. Znalezienie
    podobnych zdjęć z innymi modelami jest dużo trudniejsze.

    --
    ignorance is bliss

  • 59. Data: 2010-10-20 15:59:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

    > Nie wjechałem mu przed maskę

    O ile nie pominąłeś żadnych istotnych szczegółów (np. że to była rajdowa
    ciężarówka bez kagańca jadąca 150 km/h) to różnica prędkości pomiędzy
    Tobą a ciężarówką wynosiła ok. 20 m/s, zatem znalazłeś się w jej połowie
    ze dwie sekundy po rozpoczęciu wyprzedzania. Nawet jeśli Honda jechała
    200 km/h, to różnica Waszych prędkości wynosiła tylko ok. 10 m/s. A zatem
    skoro zdążyła usiąść Ci na zderzak, migać i trąbić to musiałeś wyjechać
    na jej pas jakieś 20 metrów przed nią.

    >- tylko w PL nie jedzie się 200 km/h

    Lepiej 200 km/h normalnym autem niż 165 km/h Matizem.

    > wyskakując zza zakrętu.

    Na autostradach nie ma zakrętów tylko łuki.

    --
    ignorance is bliss

  • 60. Data: 2010-10-20 15:59:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Agent

    > Z jego opisu nie wynika to co napisałeś natomiast z Twojego (i nie tylko
    > tego) że jesteś trolem

    Popisujesz się głupotą, czy właśnie nauczyłeś się pisać i chcesz się
    pochwalić?

    --
    ignorance is bliss