  • 1. Data: 2010-10-18 16:14:49
    Temat: Lybra i klimatronik
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    witajcie
    wpadło mi w łapki takie auto i niestety pojawił się problem. Mrugają
    wartości temp na wyświetlaczach można je zmieniać ale temperatura
    fizycznie się nie zmienia. Miał ktoś już takie problemy? W ASO proponują
    wymianę całego panelu klimatyzacji ale to traktuje jako ostateczność.
    Dodam, że sprężarka się załącza, czynnik uzupełniony (tak twierdzi
    Niemiec są kwity) i wszystko działało do momentu dojazdu do domu,
    następnego dnia już nie. Examiner błędów nie wywala.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-10-19 10:21:42
    Temat: Re: Lybra i klimatronik
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > są kwity) i wszystko działało do momentu dojazdu do domu, następnego dnia

    poszukaj w necie, na forum lybry itp... informacji o trybie serwisowym
    panelu klimy. tam za jego pośrednictwem można sprawdzić dość wiele
    parametrow, ale można też z tego co pamiętam dokonać kilku adaptacji klimy
    itp.

    --
    Pozdrawiam, Bartek