  • 1. Data: 2010-10-18 18:11:37
    Temat: tico vs. matiz
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Witam.

    Musze kupic wozidlo do pracy. Ma jak najmniej palic i byc ogolnie tanie. Komfort nie
    jest istotny.
    Ja wolalbym tico, zona uparla sie przy matizie...
    Czy moglibyscie wymienic wady i zalety tych modeli. Co jest lepszym wyborem, matiz
    czy tico?

    --
    Artur 'Bzyk' Frydel
    "Always look on the bright side of life."

  • 2. Data: 2010-10-18 18:18:39
    Temat: Re: tico vs. matiz
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Uzytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    g...
> [...]
    > Ja wolalbym tico, zona uparla sie przy matizie...
    > Czy moglibyscie wymienic wady i zalety tych modeli. Co jest lepszym

    Tico na 99% bedzie koszmarnie skorodowane. Nie bedzie poduszek ani tym
    bardziej ABSu. IMO duzo lepiej brac nowszy samochód, w tym przypadku matiz.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-10-18 18:38:42
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 18 Paź, 18:11, Artur Frydel <a...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Artur 'Bzyk' Frydel
    > "Always look on the bright side of life."

    Tico - premiera 1988 jako Alto
    Matiz - 1997

    Matiz - 3 gwiazdki testy zderzeniowe, Tico - bd
    Tico rdzewieje jak piorun, Matiz mniej, nie widzialem w sumie
    zardzewialego.
    Z tych dwoch - Matiz, zdecydowanie.

    Natomiast - "Ma jak najmniej palic i byc ogolnie tanie".
    Nie wiem jak masz daleko do pracy, ale jak 10km lub wiecej to moze
    diesla? Polo 1,4D lub Golf/ Passat 1,9D.

    Passata 1,9D z 1993 roku, kombi, w czerwcu sprzedalem za 3000 zl.
    Serwis groszowy, pasek rozrządu i inne paski z wymiana 350 zl,
    sworzen wahacza dalem 45 zl z wymiana, wymiana oleju i wszystkich
    filtrow zamyka sie ponizej 150 zl. W Gdansku. Palil po miescie 7
    litrow ropy, w zimie do 7,5.

  • 4. Data: 2010-10-18 18:53:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Frydel

> [...]
    > Komfort nie jest istotny. Ja wolalbym tico, zona uparla sie przy
    > matizie... Czy moglibyscie wymienic wady i zalety tych modeli. Co jest

    NIE KUPUJ TICO! To auto nie ma w ogóle żadnego poziomu bezpieczeństwa,
    nawet niewielka stłuczka w tej trumience może skończyć się tragicznie.
    Matiz z kolei miał 3 gwiazdki czyli całkiem nieźle jak na małe auto z
    tamtych czasów, dużo lepiej niż np. Seicento. Po za tym Matiz wygląda w
    miarę normalnie. Twoja żona ma rację.

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-10-18 19:36:04
    Od: "blachu" <b...@o...pl>

    Przychylkam się do zdania kolegi.
    Widziałm wypadek z Matizem w roli głównej i muszę powiedzieć, że byłem pod
    wrażeniem jego wytrzymałości. Uderzył w oś Mercedesa Vito przy prędkości
    około 90km - jak się odbił od niego to fruwał, a drzwi dało sie otworzyć i
    kierowca był przytomny (Matiz nie miał poduszek)

    Może być Matiz z instaloacją gazową - bo oszczędne auto to nie jest :(

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2010-10-18 19:49:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    blachu pisze:
    > wrażeniem jego wytrzymałości. Uderzył w oś Mercedesa Vito przy prędkości
    > około 90km - jak się odbił od niego to fruwał, a drzwi dało sie otworzyć i
    > kierowca był przytomny (Matiz nie miał poduszek)

    Ale nogi mial zespolone z maglownicą? ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 7. Data: 2010-10-18 20:11:51
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > --
    > Artur 'Bzyk' Frydel
    > "Always look on the bright side of life."

    Chyba w podobnej cenie sie dostanie Skode Fele i chyba palic bedzie
    podobnie, a przy odrobinei szczescia 1.9D.

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2010-10-18 21:29:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-18 20:19, J_K_K pisze:
    > Uzytkownik "Adam Szewczak" <h...@u...poczta.onet.pl> napisal w
    > wiadomosci news:i9i2m4$ulk$1@news.onet.pl...

    > + bonus w postaci dodatkowej wentylacji w tylnej klapie ;-)

    I systemu zraszania nóg kierowcy i pasażera obok, przy pierwszym lepszym
    deszczu. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2010-10-18 22:28:49
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i9i76s$7m6$1@news.dialog.net.pl...

    > I systemu zraszania nóg kierowcy i pasażera obok, przy pierwszym lepszym
    > deszczu. ;)
    >

    > --

    Kazdy jeden model ma swoje przypadlosci :P hehe ;)

    PZDr
    Adam

  • 10. Data: 2010-10-18 22:35:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-18 22:28, Adam Szewczak pisze:

    > Kazdy jeden model ma swoje przypadlosci :P hehe ;)

    Dokładnie. Stąd też wynika (nie tylko moje) stwierdzenie, że na forum
    danego modelu warto się rejestrować i wnikać w technikalia dopiero _po_
    kupnie tego auta.
    Jakby tak, szukając odpowiedniego dla siebie wozu, przeglądać wpierw
    fora, to za Chiny Ludowe nie kupi się nic. Bo z każdego klubowego forum
    wyjdzie, że akurat ten model jest cholernie awaryjny. ;)
    No chyba, że Przemek V. ma odmienne zdanie na ten temat, w kontekście
    czerwonego skubańca rodem z pizzerii. :)

    A Felicia ma ten plus, że jest tania i... tania w poprawkach - większość
    da się zrobić samemu.