  • 1. Data: 2011-08-16 05:39:15
    Temat: testujsmartfona - żarcik a nie program
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    sie zapisalem....
    sie zakwalifikowalem....
    dostalem maila zapraszajacego do odbioru....
    loguje sie i.....

    najblizsze miesce odbioru to dla mnie Wyszkow <hahaha>
    60 kilometrow od miejsca zamieszkania [Waw] !!!
    kolejne propozycje to Ciechanow, Mława, Ostrołeka i Przasnysz

    pop....ło ich tam niezle zwazywszy ze w promieniu 1km ode mnie.. czyli
    przyslowiowy rzut beretem man 3 salony playa

    Panie Kubo!! pan pożyczy ferrari bo chce podjechac po smartfona!
    Wielka Lipa a nie promocja produktu uslugi i systemu

  • 2. Data: 2011-08-16 05:55:32
    Temat: Re: testujsmartfona - żarcik a nie program
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 16-08-2011 07:39, KiloSierra pisze:
> [...]
    > 60 kilometrow od miejsca zamieszkania [Waw] !!!
    > kolejne propozycje to Ciechanow, Mława, Ostrołeka i Przasnysz

    O czym ty człowieku mówisz? Przecież miejsce odbioru można sobie samemu
    wybrać. Jakoś ja mogłem wybrać punkt Play który mam niemal koło domu
    Równie dobrze mogłem też wybrać każdy inny na terenie Polski

  • 3. Data: 2011-08-16 06:22:42
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > 60 kilometrow od miejsca zamieszkania [Waw] !!!
    > kolejne propozycje to Ciechanow, Mława, Ostrołeka i Przasnysz

    A jaki kod pocztowy podałes podczas rejestracji? Prawdziwy? Bo oni chyba po
    tym podpowiadają punkty.
    Chyba, że w Twojej okolicy wszystkie już zarezerwowane, to Ci dali jeszcze
    możliwość podjechania, żebyś nie psioczył, ze lipa, bo się telefony
    skończyły.

    JA

  • 4. Data: 2011-08-16 06:48:15
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "KiloSierra" napisał:

> [...]

    > pop....ło ich tam niezle zwazywszy ze w promieniu 1km ode mnie.. czyli
    > przyslowiowy rzut beretem man 3 salony playa

    Kto późno wstaje...
    Ja rejestrując się dziesiątego sierpnia dostałem terminy począwszy od 2
    września, więc jeśli ociągałeś się dłużej, to zostałeś skierowany na tak
    zwaną prowincję, bo Stolica pewnie już wyssała całą pulę ;->
    Swoją drogą ciekawe były propozycje punktu odbioru - 3 pod tym samym adresem
    w Złotych Kutasach, prawdopodobnie więc będę latał po całej (za
    przeproszeniem) galerii, między salonem, Empikiem a punktem w Saturnie.
    A w ogóle wolałbym, aby przedmiotem testowania był model U8300, coraz
    bardziej mi się podoba ta zabawka, oczywiście jako urządzenie dodatkowe do
    noszenia w torbie z netbookiem, z paroma funkcjami, których brak w moim
    telefonie do dzwonienia, a z którym nie chcę się rozstawać - GPS, router
    Wi-Fi i przede wszystkim latarka (!).

    JoteR

  • 5. Data: 2011-08-16 06:59:55
    Od: Florian <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-16 08:48, JoteR pisze:

    > Kto późno wstaje...
    > Ja rejestrując się dziesiątego sierpnia dostałem terminy począwszy od 2
    > września,

    To zależy od lokalizacji
    Rejestracja 12 sierpnia, odbiór 19 sierpnia

    --
    Florian

  • 6. Data: 2011-08-16 07:06:59
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    W dniu 11/08/16 07:55, spider.pl pisze:

    > O czym ty człowieku mówisz? Przecież miejsce odbioru można sobie samemu
    > wybrać. Jakoś ja mogłem wybrać punkt Play który mam niemal koło domu
    > Równie dobrze mogłem też wybrać każdy inny na terenie Polski

    dokladnie!
    ale z tych co podali do wyboru NAJBLIZSZY byl 60km....

  • 7. Data: 2011-08-16 07:07:36
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    W dniu 11/08/16 08:22, Jeremiasz pisze:

    > A jaki kod pocztowy podałes podczas rejestracji? Prawdziwy? Bo oni chyba po
    > tym podpowiadają punkty.

    oczywiscie ze prawdziwy - samiuskie centrum Wwy...

  • 8. Data: 2011-08-16 07:13:28
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    W dniu 11/08/16 08:48, JoteR pisze:

    > Kto późno wstaje...

    rejestracja 11 sierpnia....
    kod - centrum wwy 00-84x

    dzis zaproponowali odbiór:
    Ciechanów, Warszawska 26
    Mława, Stary Rynek 7/11
    Wyszków, Sowińskiego 62
    i 3x Ostrołęka
    na terrminy nawet nie zwracalem uwagi

  • 9. Data: 2011-08-16 07:49:25
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > O czym ty człowieku mówisz? Przecież miejsce odbioru można sobie samemu
    > wybrać. Jakoś ja mogłem wybrać punkt Play który mam niemal koło domu
    > Równie dobrze mogłem też wybrać każdy inny na terenie Polski

    ...bo byles szybszy.
    Proste :)

  • 10. Data: 2011-08-16 07:50:10
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Chyba, że w Twojej okolicy wszystkie już zarezerwowane, to Ci dali jeszcze

    Wreszczie ktos zatrybil...
    :)