  • 1. Data: 2011-08-14 13:31:50
    Temat: Nawigacja Nokia
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    Witam - pytanie może troszkę banalne, ale nijak nie mogę sobie z nim
    poradzić:
    W Nokii w nawigacji Ovi jest w menu ulubione taki folder "Trasy" - mam
    ich tam zapisanych kilkadziesiąt - jak można część z nich lub wszystkie
    naraz usunąć?

    Karol

  • 2. Data: 2011-08-16 06:09:31
    Temat: Re: Nawigacja Nokia
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2011-08-14 15:31, Karol MARCHEWKA pisze:
> [...]
    > W Nokii w nawigacji Ovi jest w menu ulubione taki folder "Trasy" - mam
    > ich tam zapisanych kilkadziesiąt - jak można część z nich lub wszystkie

    No i jak forumowicze - nikt nie wie?

    Karol

  • 3. Data: 2011-08-16 17:05:38
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-16 08:09, Karol MARCHEWKA wysłał(a) wiadomość:
    > No i jak forumowicze - nikt nie wie?

    Grupowicze. Zapytaj na _pl.rec.gps_

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2011-08-18 18:53:12
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <a...@s...pl> napisał:

    > jak można część z nich lub wszystkie
    >>

    > No i jak forumowicze - nikt nie wie?

    Wie. W e52 naciskam Delete na trasie i się pyta czy usunąć. Spróbuj usunąć
    klawiszem odpowiedzialnym za kasowanie (C)

  • 5. Data: 2011-08-18 20:08:10
    Od: Dan <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-18 20:53, Tomek pisze:

    > Wie. W e52 naciskam Delete na trasie i się pyta czy usunąć. Spróbuj
    > usunąć klawiszem odpowiedzialnym za kasowanie (C)
    A jak w E52 z tej nawigacji usunąć historię?

  • 6. Data: 2011-08-19 17:51:47
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Dan" <m...@p...onet.pl> napisał :

    > A jak w E52 z tej nawigacji usunąć historię?

    Nie widzę u siebie historii. W którym miejscu ją masz?

  • 7. Data: 2011-08-19 18:04:10
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 19 08 2011 19:51, Tomek pisze:

    > Nie widzę u siebie historii. W którym miejscu ją masz?

    Wybierasz punkt docelowy -> zatrzymaj -> cel -> i masz dostęp do
    historii. Ale z usuwaniem jest problem :-/

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 8. Data: 2011-08-19 18:44:26
    Od: Dan <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-19 20:04, ALEX pisze:

    > Wybierasz punkt docelowy -> zatrzymaj -> cel -> i masz dostęp do
    > historii. Ale z usuwaniem jest problem :-/

    Lub: ustaw miejsce docelowe, historia ale jak usunąć te miejsca to nawet
    w google nie piszą ;)

  • 9. Data: 2011-08-19 18:56:13
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 19 08 2011 20:44, Dan pisze:

    > Lub: ustaw miejsce docelowe, historia ale jak usunąć te miejsca to nawet
    > w google nie piszą ;)

    Gugle to przeżytek. Teraz na topie są wyszukiwarki dużo nowszego typu :-)