  • 11. Data: 2011-08-16 07:56:34
    Temat: Re: testujsmartfona - żarcik a nie program
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ja rejestrując się dziesiątego sierpnia dostałem terminy począwszy od 2

    Trojmiasto, 11 sierpnia - rejestracja, 12 sierpnia - zgoda.
    Najblizsze punkty rozsiane po jakichs wiochach 50-70 km od 3m.
    Terimny odbioru od 19 sierpnia do 22 wrzesnia.

    Wiem - trza bylo grupe czytac a nie plywac po zatoce.

  • 12. Data: 2011-08-16 10:19:54
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-08-16 07:39, KiloSierra pisze:
    > sie zapisalem....
    > sie zakwalifikowalem....
    > dostalem maila zapraszajacego do odbioru....
    > loguje sie i.....

    Z ciekawosci zapytam, zapisalem sie w sobote, kazali czekac 1 dzien
    roboczy na wynik, dzis niby ten dzien uplywa a ja zadnego info nie dostalem.
    Czy email z info ze odrzucaja tez sie dostaje czy moze jestem zbyt
    niecierpliwy?

  • 13. Data: 2011-08-16 17:33:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-16 12:19:54 +0200, Norbert <n...@M...com> said:

    > Z ciekawosci zapytam, zapisalem sie w sobote, kazali czekac 1 dzien
    > roboczy na wynik, dzis niby ten dzien uplywa a ja zadnego info nie
    > dostalem.

    Cóż - po świętach mało kto chce szybko pracować.
    ;-)

    > Czy email z info ze odrzucaja tez sie dostaje czy moze jestem zbyt
    > niecierpliwy?

    W oczekiwaniu na e-mail poczytaj to, co Play zamieszcza na swej stronie
    (wyciąłem zbędne fragmenty):

    Karol Schmelter
    Zakwalifikowałem sie na testy smartphone`a ciekawe jak to dziala...

    Jacek Wiciu Witkowski
    Zakwalifikowałem sie na testy smartphone'a ciekawe jak to dziala...

    Jan Marteklas
    No ciekawy jestem jak to coś działa

    Dorota Królik
    Zakwalifikowałam się na testy smartphona Huawei IDEOS U8500, ciekawe
    jak to działa...

    Marketng jeszcze kuleje, ale wciąż (ciekawe jak to) działa...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2011-08-16 19:10:21
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-16 19:33, Bydlę wysłał(a) wiadomość:

    No ciekawe ;-)

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 15. Data: 2011-08-17 14:12:48
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 16 08 2011 9:13, KiloSierra pisze:

    > rejestracja 11 sierpnia....
    > kod - centrum wwy 00-84x

    rejestracja 11.08, z 5 salonów do wyboru, wszystkie w Łodzi (acz terminy
    różne) :-)

    > dzis zaproponowali odbiór:
    > Ciechanów, Warszawska 26
    > Mława, Stary Rynek 7/11
    > Wyszków, Sowińskiego 62
    > i 3x Ostrołęka
    > na terrminy nawet nie zwracalem uwagi

    Czasami nie opłaca się mieszkać w Wawie :-P

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 16. Data: 2011-08-17 15:59:22
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > rejestracja 11.08, z 5 salonów do wyboru, wszystkie w Łodzi (acz terminy
    > różne) :-)

    Ja rejestrowałem się 15.08, dziś (17.08) zostałem zakwalifikowany.
    5 salonów w moim mieście (odbiór od 29.08) i jeden 40km dalej (ale odbiór
    już od 19.08).
    Widać nie zawsze jest dobrze mieszkać w DC :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 17. Data: 2011-08-17 23:36:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-16 05:39:15 +0000, KiloSierra <K...@s...pl> said:

> [...]
    > loguje sie i.....
    >
    > najblizsze miesce odbioru to dla mnie Wyszkow <hahaha>
    > 60 kilometrow od miejsca zamieszkania [Waw] !!!

    Zaciekawiłeś mnie i sprawdziłem.
    Dla kodu katowickiego zaproponowano mi okolice Rzeszowa, Stalowej Woli
    i jakiejś dziury w okolicach.
    System twierdzi, że Katowice, Bytom, Siemianowice Śląskie, Chorzów itp.
    nie mają salony Play.
    Wybrałem więc DC i w tym samym terminie, który proponowano mi pod
    Rzeszowem, mogę odebrać np. w GalMoku.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2011-08-18 16:15:09
    Temat: Odp: testujsmartfona - jak dotąd OK.
    Od: "Oleolek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "KiloSierra" <K...@s...pl> napisał w wiadomości

    > najblizsze miesce odbioru to dla mnie Wyszkow <hahaha>
    > 60 kilometrow od miejsca zamieszkania [Waw] !!!
    > kolejne propozycje to Ciechanow, Mława, Ostrołeka i Przasnysz

    a ja dostałem do wyboru 8 miejsc w odleglości nie przekraczającej
    10 km. Szczecin. Najbliższy termin 09 wrzesień.

  • 19. Data: 2011-08-19 10:07:07
    Temat: Re: testujsmartfona - jak dotąd OK.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Oleolek" napisał w wiadomości

    > a ja dostałem do wyboru 8 miejsc w odleglości nie przekraczającej
    >10 km. Szczecin. Najbliższy termin 09 wrzesień.

    We wrocku chyba nie ma zainteresowania, bo ja dostalem jedno odlegle o
    500m, drugie o kilometr, trzecie tez niedaleko.

    J.

  • 20. Data: 2011-08-19 10:35:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-19 12:07, J.F wysłał(a) wiadomość:

    > We wrocku chyba nie ma zainteresowania, bo ja dostalem jedno odlegle o
    > 500m, drugie o kilometr, trzecie tez niedaleko.

    A ten (C)Hu(j)(awej)ek IDEOS U8500 to faktycznie aż taki cud techniki,
    że się ludzie na niego rzucają do testowania? Jest się czym podniecać?
    (*nie dotyczy Wrocka ;))

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/