    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: testujsmartfona - żarcik a nie program
    Date: Tue, 16 Aug 2011 08:48:15 +0200

    "KiloSierra" napisał:

    > najblizsze miesce odbioru to dla mnie Wyszkow <hahaha>
    > 60 kilometrow od miejsca zamieszkania [Waw] !!!
    > kolejne propozycje to Ciechanow, Mława, Ostrołeka i Przasnysz

    > pop....ło ich tam niezle zwazywszy ze w promieniu 1km ode mnie.. czyli
    > przyslowiowy rzut beretem man 3 salony playa

    Kto późno wstaje...
    Ja rejestrując się dziesiątego sierpnia dostałem terminy począwszy od 2
    września, więc jeśli ociągałeś się dłużej, to zostałeś skierowany na tak
    zwaną prowincję, bo Stolica pewnie już wyssała całą pulę ;->
    Swoją drogą ciekawe były propozycje punktu odbioru - 3 pod tym samym adresem
    w Złotych Kutasach, prawdopodobnie więc będę latał po całej (za
    przeproszeniem) galerii, między salonem, Empikiem a punktem w Saturnie.
    A w ogóle wolałbym, aby przedmiotem testowania był model U8300, coraz
    bardziej mi się podoba ta zabawka, oczywiście jako urządzenie dodatkowe do
    noszenia w torbie z netbookiem, z paroma funkcjami, których brak w moim
    telefonie do dzwonienia, a z którym nie chcę się rozstawać - GPS, router
    Wi-Fi i przede wszystkim latarka (!).

    JoteR