  • 1. Data: 2011-08-14 18:01:53
    Temat: MaM T-mobile. Ile zapłacę za internet w Niemczech?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Jadę do Niemiec. Czy w związku z tym, że w Polsce mam telefon w T-mobile,
    opłaty niemieckie będą ulgowe przy korzystaniu z internetu?

  • 2. Data: 2011-08-14 20:35:24
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2011-08-14 20:01, Marcin N pisze:
    > Jadę do Niemiec. Czy w związku z tym, że w Polsce mam telefon w
    > T-mobile, opłaty niemieckie będą ulgowe przy korzystaniu z internetu?

    Nie

  • 3. Data: 2011-08-15 11:20:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 14 Aug 2011 20:01:53 +0200, Marcin N napisał(a):
    > Jadę do Niemiec. Czy w związku z tym, że w Polsce mam telefon w T-mobile,
    > opłaty niemieckie będą ulgowe przy korzystaniu z internetu?

    W T-mobile ulgowe jest tylko traktowanie rzeczywistości przez twórców ich
    reklam ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2011-08-15 16:09:39
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > W T-mobile ulgowe jest tylko traktowanie rzeczywistości przez twórców ich
    > reklam ;)

    Boskie :)

  • 5. Data: 2011-08-16 10:04:24
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 14 Aug 2011 20:01:53 +0200, "Marcin N"
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    >Jadę do Niemiec. Czy w związku z tym, że w Polsce mam telefon w T-mobile,
    >opłaty niemieckie będą ulgowe przy korzystaniu z internetu?

    jak jedziesz na 1-2 dni to jedz z tym co masz. Jak na dluzej, to moze
    kup sobie w DE starter pod Internet - i wtedy nie bedzie niespodzianek
    na rachunku!!!

    --
    ThinkXtra