  • 41. Data: 2011-09-17 11:34:31
    Temat: Re: testujsmartfona - żarcik a nie program
    Od: Piotr <t...@a...gov.mg>

    W dniu 2011-08-17 16:12, ALEX pisze:

    > rejestracja 11.08, z 5 salonów do wyboru, wszystkie w Łodzi (acz terminy
    > różne) :-)

    A to się jeszcze załapałeś :) Ja się teraz zarejestrowałem, też mieszkam
    w łódzkim i dostępne terminy w pobliskich lokalizacjach zaczynają się w
    listopadzie, tak że dałem sobie spokój z testowaniem. Za to z ciekawości
    sprawdziłem jak to wygląda w kilku miejscowościach z innych rejonów
    kraju, wychodzi że najłatwiej się załapać na testera w Zakopanem - tylko
    tydzień oczekiwania ;-)

    pozdrawiam

  • 42. Data: 2011-09-17 12:04:27
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 17 09 2011 13:34, Piotr pisze:

    > A to się jeszcze załapałeś :) Ja się teraz zarejestrowałem, też mieszkam
    > w łódzkim i dostępne terminy w pobliskich lokalizacjach zaczynają się w
    > listopadzie, tak że dałem sobie spokój z testowaniem.

    Ja się rejestrowałem na stronie ponad miesiąc temu, smarta do testów
    dostałem +- 3 tygodnie później. Może było mniej chętnych, Bo bez
    problemu w Łodzi punkt mi Play wyznaczył.

    > Za to z ciekawości
    > sprawdziłem jak to wygląda w kilku miejscowościach z innych rejonów
    > kraju, wychodzi że najłatwiej się załapać na testera w Zakopanem - tylko
    > tydzień oczekiwania ;-)

    Połącz przyjemne z pożytecznym, wyskocz do Zakopca, weź Huaweia, a żeby
    bez sensu nie łazić po górach, potestuj go ;-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D