  • 1. Data: 2010-01-29 14:19:42
    Temat: Re: termostat
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    > wiedzieliście, że termostat w nowoczesnym samochodzie pracuje
    > impulsowo? ja myślałem, że ze wzrostem temperatury termostat
    > puszcza coraz więcej przez chłodnicę, a on nie... raz puszcza na
    > maksa, a raz nie puszcza i tak na zmianę...
    > mam taki problem, że czasem auto gotuje mi płyn, a innym razem
    > nie... nie wiem co może być?

    Moze faktycznie zacznij od odpowietrzenia, a potem zmien termostat.

    Taka "impulsowa" praca bylaby mozliwa gdyby sie zacinal - ale to
    tez do wymiany.
    Albo jakis przypadek wzbudzenia ukladu - jest za cieplo, wiec sie
    otwiera, jak naplynie zimne z chlodnicy to sie zamyka - ale
    samochody tak nie pracuja, a jesli nawet, to przeciez nie gotowalby
    plynu.

    Zaraz .. plyn gotuje ? Moze masz problem nie z termostatem, tylko
    wentylatorem chlodnicy lub jego wlacznikiem ?

    J.