  • Data: 2010-01-30 12:43:21
    Temat: Re: termostat
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dzięki za wypowiedzi, odłużmy dyskusję do jutra, jutro odpalę samochodzik
    > i sprawdzę stan obecny - napisze co i jak...

    nie no głupi jestem, odpaliłem dziś testowo, nie zagotował się... do tego
    podczas pracy silnika chłodnica była ciepła, ale temperatura nie falowała...

    czy to możliwe, żeby termostat się "ułożył"?

    muszę trochę pojeździć, czy Ktoś może mi powiedzieć czy można jeździć bez
    korka na zbiorniku płynu chłodzącego?

    swoją drogą petrygo to chłam... gdyby nie miał temperatury zamarzania -35 to
    bym go wywalił... podczas nagrzewania silnika znacząco zwiększa swoją
    objętość...