eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytermostat › Re: termostat
  • Data: 2010-02-01 11:59:18
    Temat: Re: termostat
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-01-31 14:52, identifikator: 20040501 pisze:
    > jeden kolega mówi, że miał to samo i okazało się, że walnięta uszczelka pod
    > głowicą... czy to możliwe, przecież to prawie nie ma związku... niby jakiś
    > syf pływał w płynie, ale jak odkręciłem korek to ciśnienia nie było...
    Po pełnym rozgrzaniu silnika, zgaszeniu go i _ostrożnym_ odkręcaniu
    korka na zbiorniczku wyrównawczym, powinno lekko syczeć. Jak syczy
    mocno, to może znaczyć, że masz walniętą uszczelkę pod głowicą. Jeśli w
    płynie nie widać oleju, to obwąchaj odkręcony zbiorniczek wyrównawczy.
    Mogą być wyczuwalne spaliny. Uszczelka może puścić na kilka sposobów,
    między innymi mogą się dostawać do układu chłodzenia spaliny z cylindra,
    z tym że ten cylinder powinien też gorzej pracować, bo w drugą stronę
    będzie zasysał trochę płynu. Świeca może być regularnie zasyfiona mimo
    czyszczenia. Dodatkowo węże układu chłodzenia są w trakcie pracy silnika
    napuchnięte, praktycznie nie da się ich ścisnąć palcami (no i grożą
    wystrzałem).
    Tylko nie szukaj tego ciśnienia tuż po włączeniu silnika, po
    wcześniejszym zaglądaniu do zbiorniczka. Nabicie trochę trwa, bo awarie
    uszczelki to drobne przebicia, a nie wydmuchane pół uszczelki :-)

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: