eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytermostatRe: termostat
  • Data: 2010-01-31 00:07:31
    Temat: Re: termostat
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nie. Uklad jest cisnieniowy. Jesli korek jest uszkodzony, albo go nie ma
    > to nieuniknione sa klopoty. Ogolnie rzecz biorac, korek z reguly jest
    > zaworem, ktory powyzej pewnego cisnienia sie "otwiera". To cisnienie OIDP
    > wynosi ok 1.1-1.2Bar. Jesli go nie masz, to temperatura wrzenia spada i
    > istnieje prawdopodobienstwo zagotowania juz przy 100stC. Jesli cisnienie w
    > ukladzie jest prawidlowe, to temperatura wrzenia wzrasta. W Oplu Corsa B
    > 1.4 np. wentylator chlodnicy zalacza sie przy 102stC.

    w moim drugim samochodzie, odkręcam korek, dodaję gazu i nic się nie dzieje,
    silnik się chłodzi, wiatrak się włącza, żadnego gotowania nie ma... więc coś
    nie tak z instalacją...
    nie mam za bardzo rozeznania, jeśli termostat włącza się przy 87 stopniach,
    to ile powinien wskazywać wskaźnik temperatury silnika?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: