  • Data: 2011-09-27 20:12:21
    Temat: Re: teraz ja - co wybrac?
    Od: koziel <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Wrz, 18:13, venioo <p...@o...eu> wrote:
> [...]

    moj znajomy ma Omege kombi 2.0 16V w wersji Sport z 99 r. Jezdzila nia
    jego zona przez rok, a teraz zakupili nowe auto i wczesniejszym autem
    kumpla jezdzi zona - a Omega stoi. Cos mowil o sprzedazy, nie wiem za
    ile - musialbym podpytac. Ogolnie auto bardzo zadbane i dobrze
    wyposazone. Zima jego zona miala mala stluczke na parkingu -
    wymieniony ksenon (na oryginalny) i zderzak; na masce jest jeszcze
    widoczne przetarcie, bo tego nie robili. Jesli chcesz, to moglbym
    podpytac o szczegoly, wyposazenie, cene itp. A przy okazji cyknac
    kilka fotek - tylko budzet bylby zapewne wiekszy niz Twoj zakladany 1k
    EUR - aczkolwiek auto zarejestrowane (na FG xxxxx - jezeli to ma
    znaczenie), aha - i nie ma LPG.

    Pozdrawiam,
    Emil.